Ποια είναι η δική σου πρόθεση πίσω από την πρόθεση;

"Εκπαιδευτικά" του Άκη Αγγελάκη

"Εκπαιδευτικά" του  κ. Άκη Αγγελάκη.


Μπορείς να ζητάς για να πάρεις ή να μπορείς, απλώς, να εκφράζεις τις επιθυμίες σου.  Αυτά που θα πάρεις, όμως, αντανακλούν αυτά που αληθινά θέλεις. Ένα από τα κυρίαρχα συστατικά της πωλησιακής επιτυχίας είναι η ξεκάθαρη πρόθεση.

 
Αυτή αποδυναμώνεται από :
 
  • Την αρνητικότητα των ΜΜΕ που καθημερινά αδειάζουν επάνω μας.
  • Έναν προϊστάμενο που σε καταπιέζει να κάνεις εργασίες που σε αποσπούν και σε απομακρύνουν από την πώληση.
  • Σύζυγο, παιδιά, φίλους, συγγενείς που απαιτούν από εσένα χρόνο.
  • Τηλεόραση, ραδιόφωνο, σινεμά, ιντερνέτ, ανάγνωση emails, άχρηστα περιοδικά και ψώνια.
  • Φτωχή υγεία ή έλλειψη ενέργειας επειδή δεν φροντίζεις αρκετά σώμα, πνεύμα και νου.
  • Κακή διαχείριση των τριών διαφορετικών σου ενεργειών.
  • Πελάτες με πιεστικές απαιτήσεις σε χρόνο και ενέργεια από τη μεριά σου.
  • Προσωπικά προβλήματα με τις σχέσεις σου.
  • Οικονομικά προβλήματα.
  • Άσχημα συναισθήματα.
 
Όλα αυτά και πολλά άλλα, τα αποκαλώ περιφερειακούς αντιπάλους. Παράγοντες που αποδυναμώνουν την εστίαση και αυτοσυγκέντρωση από το στόχο σου.
 
Για να διατηρήσεις την εστίαση και αυτοσυγκέντρωσή σου θα πρέπει να είσαι ξεκάθαρος σχετικά με το τι ακριβώς επιδιώκεις σε συγκεκριμένες περιοχές των πωλήσεων όπως: Εξεύρεση πελατών, λήψη καλών συστάσεων, νέες εργασίες, κ.λπ.
 
Μια από τις πλέον προβληματικές περιοχές για πολλούς πωλητές είναι ότι δεν ζητούν από τον πελάτη να αγοράσει.  Ο φαινομενικός λόγος είναι ο φόβος της απόρριψης.
 
Ο ουσιαστικός λόγος είναι η έλλειψη ισχυρής εσώτερης πρόθεσης για πώληση και ευημερία και των δυο πλευρών.
 
Πιστεύεις;
 
Αληθινά πιστεύεις ότι είσαι σ’ αυτή τη δουλειά, αυτή τη στιγμή για να βοηθήσεις, να αφυπνίσεις και να προστατέψεις τους πελάτες σου;
 
«Αληθινή πρόθεση δεν είναι να εύχεσαι να αποκτήσεις αυτό που λείπει από τη ζωή σου, αλλά να σκοπεύεις με απόλυτη ευκρίνεια να το δημιουργήσεις και να το προσελκύσεις στη ζωή σου».
 
Wayne Dyer (1940  – 2015 ), ψυχολόγος, συγγραφέας.
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Οδηγός Επιβίωσης για Επαγγελματίες και Πωλητές σε Περίοδο Κρίσης», 2η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics