Πωλησιακή επιβίωση

"Εκπαιδευτικά" του κ. Άκη Αγγελάκη.

"Εκπαιδευτικά" του  κ. Άκη Αγγελάκη.


Πωλησιακή επιβίωση σημαίνει να:

  • Ζητάς συστάσεις για νέους πελάτες που ταιριάζουν στα προφίλ που έχεις προκαθορίσει.
  • Βλέπεις συνέχεια ανθρώπους και πελάτες.
  • Δείχνεις καθημερινά και έμπρακτα στους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες πόσο τους νοιάζεσαι.
  • Βλέπεις όλους τους πελάτες σου, άσχετα αν είναι μικροί πελάτες. Η εμπειρία μάς έχει αποδείξει ότι πολλές φορές βγαίνουν καλές, μεγάλες δουλειές και ποιοτικές συστάσεις από μικρούς πελάτες.
  • Είσαι ο πλοηγός του νου και των σκέψεών σου.  Να τροφοδοτείς το μυαλό σου με δυναμικές, θετικές σκέψεις και δημιουργικούς προβληματισμούς. «Εξοστράκισε» από το μυαλό σου το φόβο, τη μνησικακία και την αρνητικότητα.
  • Φτιάχνεις σχέδια δράσης που θα σε φέρνουν πιο κοντά σε νέες προοπτικές και νέες ευκαιρίες και να τα υλοποιείς.
  • Βεβαιώνεσαι ότι πάντα μιλάς με το άτομο που αποφασίζει.
  • Ελέγχεις το χρόνο και τις δραστηριότητές σου ώστε να επιτυγχάνεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
  • Διατηρείς αρχείο επιστολών, emails και φαξ με επιστολές / μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών.
  • Γίνεσαι γνώστης βασικών χαρακτηριστικών ανθρώπινης ψυχολογίας, επικοινωνίας και συμπεριφοράς, ώστε να μπορείς να κατανοείς καλύτερα τους άλλους και να επικοινωνείς αποτελεσματικότερα μαζί τους.
  • Πιστοποιείς με γενναιότητα όλους τους υποψήφιους πελάτες σου, ώστε να μη χάνεις το χρόνο σου με εκείνους που είναι ανίκανοι να γίνουν πελάτες σου.

«Κανείς όταν μιλά για επιχειρηματικότητα δεν μιλά για επιβίωση. Κι όμως, αυτό ακριβώς είναι. Κι αυτό είναι που τρέφει τη δημιουργική σκέψη». 

 
Anita Roddick (1943 -2007), ιδρύτρια Body Shop.
 
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Οδηγός Επιβίωσης για Επαγγελματίες και Πωλητές σε Περίοδο Κρίσης», 2η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics