Ασφάλιση αυτοκινήτου με χρονοχρέωση

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Το αυτοκίνητο παραμένει πρωταγωνιστής των κινήσεων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και δημιουργεί νέα δεδομένα στον ανταγωνισμό. Καινοτομίες συνεχίζουν να βγαίνουν στον αέρα, προκαλούν ένταση, φέρνουν νέα δεδομένα και πυροδοτούν αντίστοιχες κινήσεις.

Σήμερα οι εταιρείες σπεύδουν να δώσουν τον δικό τους αγώνα προκειμένου να πάρουν υψηλές θέσεις -μερίδια και να κυριαρχήσουν. Τον ίδιο αγώνα δίνουν και χιλιάδες επαγγελματίες της αγοράς που έχουν στηρίξει την επιβίωσή τους με μεγάλη ποσόστωση στις ασφάλειες αυτοκινήτου.  Η θέση που κατέχει ο κλάδος στο «καλάθι» προβληματισμού των εταιρειών καταφανής.

Πέραν των τιμολογίων με την γνωστή πορεία των τελευταίων ετών, και των «υφαρπαγών» όπως και όπου γίνεται, ο κλάδος παραμένει καινοτομικός πρωταγωνιστής και απορροφά στελεχιακή ενέργεια για να καταφέρει σταθεί «έξυπνα» στην αγορά.

Μπήκε σε προσφορές, μπήκε σε σούπερ μάρκετ, σε διαφημιστικά φυλλάδια. Η ασφάλιση προτάθηκε ηλεκτρονικά, και εν συνεχεία έγινε μηνιαία, τριμηνιαία. Ακολούθως έγινε η πρόταση με το χιλιόμετρο και την χρήση του οχήματος. Θα ακολουθήσει και κάποια άλλη. Παράλληλα γίνονται εκπτώσεις, και προσφορές και συνδέεται η αγορά ασφάλισης με ειδικές παροχές, προνομιακές τιμές, «δώρα» κ.α .

Ήλθε και η φθηνή πρόταση από πλειάδα εταιρειών ενώ το bancassurance καραδοκεί να χτυπήσει με τον δικό του τρόπο.  Βέβαια πρόβα όμως έγινε και με άλλες ασφαλίσεις καθώς προτάθηκε και η ασφάλιση σπιτιού με την αγορά επίπλων.

Αυτές οι τακτικές εφαρμόστηκαν. Οι στρατηγικές εξαντλούνται και οι νέες εταιρείες, τα νέα σχήματα, οι νέες συνθήκες οδηγούν σε άλλες περιοχές πρωτόγνωρες.

Το αυτοκίνητο ξεπερνιέται, έχοντας απορροφήσει ώρες, χρόνια, στελέχη και επαγγελματίες. Η ασφάλισή του δεν αποκλείεται να γίνει αιφνιδίως  μια παρωχημένη κατάσταση, αυτοματοποιημένη που κανείς δε θα ασχολείται. Διότι όταν στην υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων προτείνονται τόσες εναλλακτικές είναι προφανές ότι τα πράγματα δε μένουν στάσιμα.

Πόσο απέχουμε από το να γίνει «ασφάλιση ημέρας» ή «ασφάλιση με χρονοχρέωση»; Μα έχει ήδη γίνει –εμμέσως- καθώς υπάρχει χιλιομετρική ασφάλιση.

Άραγε πόσο κινδυνεύει η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων; Και για πόσο οι παλιοί πελάτες θα βλέπουν τις προσφορές στο «νέο αίμα» να παρέχονται αφειδώς;. Έτσι θα  συνεχίζονται οι μετακινήσεις από εταιρεία σε εταιρεία..

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics