AXA: Αλλάζει και ενισχύει την παρουσία της

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Επιστρατεύοντας εμπειρία και δυνάμεις η ΑΧΑ ετοιμάζεται να κάνει το δικό της -διαφορετικό-άλμα στην αγορά, με στόχο να επικοινωνήσει την άποψή της και τα προϊόντα της για την ασφάλιση  και να κερδίσει νέους πελάτες που θα απολαμβάνουν αυτό που η εταιρεία συνοψίζει στο τρίπτυχο: προλαμβάνω-αντιμετωπίζω-ασφαλίζω.

Τα σχέδια της εταιρείας καθώς και την στάση της απέναντι σε συνεργάτες και πελάτες, αποτυπώθηκαν με καθαρότητα στο συνέδριο πωλήσεων της εταιρείας. Εκεί πέραν των προλογικών τοποθετήσεων και του στίγματος που έδωσε ο κ. Ερρίκος Μοάτσος συνοψίζοντας ως απόλυτη επιτυχία της ΑΧΑ να έχει 10 στους 10 ικανοποιημένους πελάτες, δόθηκε μια άλλη διάσταση στην πορεία της εταιρείας. 

Εμπεριστατωμένα, με τεκμηρίωση, στοιχεία σταθερότητας η διοικητική ομάδα της εταιρείας απάντησε σε ερωτήσεις συνεργατών και έκανε σαφές ότι ακολουθεί μια διαφανή τακτική, ως προς το τι σχεδιάζει και που κατευθύνεται.  Στην διαδικασία αυτή ξεκαθαρίστηκε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στο αποκλειστικό της δίκτυο για κάποιες κατηγορίες ασφαλίσεων. 

Επίσης προαναγγέλθηκε ότι στις προθέσεις της είναι να δώσει έμφαση στην κατοικία, ετοιμάζει κάτι σημαντικό και όπως είπε ο κ. Μοάτσος

“ μας ενδιαφέρει το πώς θα συμβάλλει η ΑΧΑ ώστε οι Έλληνες να ασφαλίζουν τα σπίτια τους”.

Ακόμα και στο θέμα των προγραμμάτων αποταμίευσης η εταιρεία προετοιμάζεται ώστε να δώσει την δική της πρόταση διαμορφωμένη στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον και τις ανάγκες των πολιτών.

Ακροθιγώς έγινε αναφορά και στην αναθεώρηση των ασφαλίστρων σε κάποιες κατηγορίες προγραμμάτων ενώ παντοιοτρόπως μεταδόθηκε η προσήλωσή της στους πελάτες της, στις αποζημιώσεις που δίνει, στην ταχύτητα που εξυπηρετεί. Όμως, όλα αυτά αποτελούν ένα ισχυρό παρελθόν, μια εμπειρία που τώρα θα περάσει σε ένα επόμενο στάδιο.

Η ΑΧΑ αλλάζει όπως έγινε αντιληπτό από τους ανθρώπους της που ανεβασμένοι στο πάνελ του συνεδρίου απάντησαν ξεκάθαρα σε κάθε ερώτηση δείχνοντας ότι είναι καλά προετοιμασμένοι για το επόμενο μεγάλο βήμα. Σύντομα η ΑΧΑ θα ξεκινήσει και την προβολή των πελατών της οι οποίοι θα εξηγούν το πώς η εταιρεία ανταποκρίθηκε και τους βοήθησε στην δύσκολη ώρα. Αυτό θα αποτελέσει μια επικοινωνιακή ανάπτυξη της ΑΧΑ που θα στηρίζεται σε αληθινά περιστατικά οπότε και θα είναι ότι πιο ειλικρινές, καθαρό και ουσιαστικό για να αποδείξει την παρουσία της στην ιδιωτική ασφάλιση.

Στις άμεσες προτεραιότητες είναι οι κλάδοι Υγείας , Κατοικίας και Αυτοκινήτου. Η ΑΧΑ θα επικεντρωθεί στους πελάτες της και θα δοκιμάσει να κάνει το δικό της άνοιγμα στην αγορά πιστεύοντας ότι ήλθε η ώρα να πάρει μια υψηλότερη θέση από αυτή που κατέχει.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics