Επιβράβευση AXA από ασφαλισμένους για αποζημίωση

Επιβράβευση AXA από ασφαλισμένους για αποζημίωση

Οι ασφαλισμένοι της AXA δηλώνουν δημόσια ικανοποιημένοι από την ευκολία και την άμεση εξυπηρέτησή τους στη διαδικασία αποζημίωσης. 

Η ΑΧΑ, πιστή στις αξίες της, εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018, το Transparent Customer Feedback, ένα πρωτοποριακό εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της, μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι μπορούν εύκολα και γρήγορα να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους.

Η Εταιρεία, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας. Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και «ακούει» προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την Εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

           Αξιολόγηση

Σχόλια

***** (πέντε στα πέντε αστέρια) 

 

Ποιοτική και άμεση εξυπηρέτηση. Ταχύτατη αποζημίωση.

***** (πέντε στα πέντε αστέρια) 

Σοβαρή εταίρεια. Κάνει αυτό που υπόσχεται με συνέπεια, ταχύτητα και φιλική εξυπηρέτηση. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

 

**** (τέσσερα στα πέντε αστέρια) 

Έμεινα ευχαριστημένη από την ταχύτητα ανταπόκρισης και από την αποζημίωση.

***** (πέντε στα πέντε αστέρια) 

Η αντιμετώπιση του σοβαρού προβλήματος υγείας από την οργάνωση της ΑΧΑ ήταν άκρως επαγγελματική. Σας ευχαριστώ όλους και ειδικά τον ασφαλιστή μου *** για την αμέριστη βοήθειά του. Συνεχίστε έτσι η κορυφή είναι  πολύ κοντά!                                                                                                 

***** (πέντε στα πέντε αστέρια) 

Πράγματι και τις δύο φορές που χρειάστηκα τις υπηρεσίες της ΑΧΑ, α) αποζημίωση ζημιάς αυτοκινήτου και  β) αποζημίωση απώλειας πορτοφολιού, όλα έγιναν, απλά, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία. Ευχαριστώ.

** (δύο στα πέντε αστέρια) 

 

Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία με την *** σε θέματα των ασφαλίσεων με αποτέλεσμα την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

 

***** (πέντε στα πέντε αστέρια) 

 

Γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση του αιτήματος απώλειας. Ευγένεια στην επικοινωνία, σαφής και ακριβής ενημέρωση. Εξαιρετική μεταχείριση. Συγχαρητήρια.