Ερρίκος Μοάτσος: «Πρέπει να αποδεικνύεις ότι είσαι και γίνεσαι καλύτερος»

Με πολλές πρωτοβουλίες, νέα συστήματα, και δράσεις, η ΑΧΑ δηλώνει την παρουσία της στην αγορά και αποκαλύπτει την ευρύτητα με την οποία προσεγγίζει συλλογικά αλλά και κατά περίπτωση, την ασφάλιση, τον πελάτη, τον εργαζόμενο, τον συνεργάτη.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Με πολλές πρωτοβουλίες, νέα συστήματα, και δράσεις, η ΑΧΑ δηλώνει την παρουσία της στην αγορά και  αποκαλύπτει την ευρύτητα με την οποία προσεγγίζει συλλογικά αλλά και κατά περίπτωση, την ασφάλιση, τον πελάτη, τον εργαζόμενο, τον συνεργάτη.  

 
Μέσα από τις επιλογές της η εταιρεία πρωτοπορεί στην αγορά και αποδεικνύει ότι πράγματι θέλει, επιδιώκει και μπορεί να ξεχωρίζει.
 
Στο πλαίσιο αυτό εξελίχθηκε και η συζήτηση που είχαμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΧΑ Ελλάδος κ. Ερρίκο Μοάτσο. 
 
Αναφέρθηκε στην ψηφιακή επανάσταση που εξελίσσεται την οποία και ακολουθεί η ΑΧΑ, για την ανάγκη περιορισμού του κόστους ασφάλισης μέσω μιας άλλης διαχείρισης, για την προτεραιότητα στην εκπαίδευση των συνεργατών, και την παροχή bonus στους πελάτες που επιλέγουν ΑΧΑ για πολλές ασφαλίσεις…
 
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ
 
Ξεκινήσαμε να μιλάμε με αφορμή την «ψηφιοποίηση» της ασφάλισης, κάτι στο οποίο η ΑΧΑ θέλει και πράγματι πετυχαίνει να πρωταγωνιστεί διεθνώς.
 
Όπως μας είπε, η ψηφιοποίηση της ασφάλισης δεν έχει τέλος, είναι μια συνεχής προσπάθεια η οποία συμβάλλει στη μείωση του κόστους και του χρόνου που απαιτεί η διαδικασία της ασφάλισης και ωφελεί τη εταιρεία, τους εργαζόμενους και σαφώς διευκολύνει την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
 
Επίσης μας τόνισε ότι η ψηφιοποίηση δεν έρχεται σε καμία αντιπαράθεση με τα δίκτυα διανομής και αποτελεί μια βασική κατεύθυνση από την οποία επιτυγχάνεται μείωση στο κόστος παραγωγής και διάθεσης του ασφαλιστικού προϊόντος. Στο πλαίσιο της ανάπτυξή της στην ψηφιακή εποχή, η ΑΧΑ έχει εγκαινιάσει τον «ψηφιακό πελάτη».
 
Όποιος επιθυμεί να εγγραφεί σήμερα ως ψηφιακός πελάτης της ΑΧΑ θα παραμείνει έτσι και στο μέλλον και θα μπορεί μέσα από μια οθόνη να βρίσκει πληροφορίες σε ότι αφορά την ασφάλισή του και τα συμβόλαιά του από την πρώτη στιγμή που τα συνάπτει.
 
Υπάρχει ένα ιστορικό, μια διαδρομή η οποία και καταγράφεται στο προσωπικό για τον καθένα portal. Σήμερα η εταιρεία μεριμνεί για την περαιτέρω απλοποίηση αυτού του συστήματος.
 
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
 
Αναφορικά με την ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών μέσα από τα δίκτυα διανομής ο κ. Μοάτσος μας ξεκαθάρισε πώς είναι επιλογή της ΑΧΑ να συνεργάζεται με όλα τα δίκτυα καθώς από καθένα αντλεί τα ιδιαίτερα στοιχεία του και την εξειδίκευσή του.
 
Προς την κατεύθυνση αυτή αναλαμβάνονται και οι σχετικές πρωτοβουλίες εκπαίδευσης-επιμόρφωσης των συνεργατών της ΑΧΑ η οποία αποβλέπει στην ενίσχυση της προστιθέμενης αξίας τους.
 
Φέτος μάλιστα θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην ενημέρωση των συνεργατών για την πολύπλευρη αξία που έχουν για τους κατόχους τους τα ασφαλιστικά προϊόντα της ΑΧΑ και θα γίνεται συστηματική προσπάθεια ενίσχυση των γνώσεών τους. 
 
Να σημειωθεί ότι η κατάρτιση των διαμεσολαβητών στην τεχνολογία και την χρήση της θα συμβάλλει και στην δημιουργία «ψηφιακών διαμεσολαβούντων» οι οποίοι έρχονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του «ψηφιακού πελάτη».
 
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
 
Υπάρχει ανάγκη να μειωθεί το κόστος της ασφάλισης για να αυξηθεί η ζήτηση αναφέρει ο κ. Μοάτσος  τονίζοντας ότι αυτό θα επιτευχθεί μέσα από την τεχνολογία και την εξυπνότερη διαχείριση της διαδικασίας σχεδιασμού, παραγωγής και προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων.
 
Όπως εξηγεί η ΑΧΑ δίνει βάρος σε αυτό το θέμα καθώς ενδιαφέρεται για τους ασφαλισμένους της –υφιστάμενους και μελλοντικούς- και «χτίζει» επάνω σε αυτό.
 
Διευκρινίζει πώς η ΑΧΑ «δεν είναι εταιρεία που αποβλέπει στον τζίρο που συνδυάζεται με χαμηλά ασφάλιστρα, αλλά αντίθετα επενδύει στην ποιότητα και τα όσα αυτή αποφέρει, ειδικά την πιο κρίσιμη στιγμή της αποζημίωσης».
 
Για τον λόγο αυτό και η ΑΧΑ, συνεχίζει, «καλλιεργεί το ενδιαφέρον της προς τους πελάτες και αυτό το εισπράττουν και την προτιμούν».
 
ΧΤΙΖΩ- ΚΕΡΔΙΖΩ
 
Επάνω σε αυτή την ιδέα της συνεχούς ενίσχυσης του ενδιαφέροντος για τον πελάτη η ΑΧΑ δημιούργησε το πρόγραμμα επιβράβευση πελατών όπου όσο περισσότερα συμβόλαια έχει κάποιος τόσο μειώνει τα συνολικά ασφάλιστρα που πληρώνει.
 
Η απόφαση αυτή, υποστηρίζει ο κ. Μοάτσος, δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της εταιρείας να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της και στην υγεία και στην κατοικία, και στο αυτοκίνητο και σε ότι άλλο ενδιαφέρονται να ασφαλίσουν. Έτσι και υψηλής ποιότητας ασφάλιση λαμβάνουν και όφελος οικονομικό έχουν.
 
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
 
Κλείνοντας την συζήτηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΧΑ του ζητήσαμε να μας πει για τους τομείς που προτίθεται να αναπτυχθεί περαιτέρω η εταιρεία και μας ανάφερε ότι πέραν από την ασφάλιση υγείας που είναι βασική προτεραιότητα, το ενδιαφέρον εκτείνεται σε όλους τους ασφαλιστικούς τομείς που διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία και έχει μεγάλο πελατολόγιο.
 
Και στους εμπορικούς κινδύνους και στο retail που με επιτυχία διακρίνεται στις πρώτες θέσεις. Και όπως τόνισε ο κ. Ερρίκος Μοάτσος η αγορά είναι ισχυρά ανταγωνιστική και
 

«πρέπει να αποδεικνύεις ότι είσαι και γίνεσαι καθημερινά καλύτερος.

Στην ΑΧΑ αυτό το πετυχαίνουμε πρωτίστως επενδύοντας στους ανθρώπους μας και στην κουλτούρα μας. Γι’ αυτό και είμαστε 1η Best Place to Work!».

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics