Η ασφάλιση γίνεται απλή στην Groupama

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Groupama κ. Χρήστο Κάτσιο , το όραμα της εταιρείας είναι να «κάνει την ασφάλιση απλή». Υπό αυτό το πρίσμα η εταιρεία κινείται δημιουργικά και μετεξελίσσεται ώστε καθημερινά να κάνει πράξη το όραμά της.

Ανοικτή πρόκληση παραμένει για την Groupama η απλούστευση της ασφάλισης ώστε να είναι μια εύκολη, προσιτή, καθημερινή διαδικασία για τους πολίτες. Το ίδιο απλή, επιδιώκεται να γίνει και για τους συνεργάτες οι οποίοι με «εργαλεία» και υποδομές αποκτούν ευελιξία, και δυνατότητα ανάπτυξης εργασιών. Στην κατεύθυνση αυτή η εταιρεία δομεί ισχυρές βάσεις. 
 
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Groupama κ. Χρήστο Κάτσιο , το όραμα της εταιρείας είναι να «κάνει την ασφάλιση απλή». Υπό αυτό το πρίσμα η εταιρεία κινείται δημιουργικά και μετεξελίσσεται ώστε καθημερινά να κάνει πράξη το όραμά της.
 
Με ευκρίνεια ο κ. Κάτσιος τονίζει, ότι θα πρέπει η ασφάλιση να μετασχηματίζεται με τρόπο που να γίνεται απλή για τους συνεργάτες, απλή και για τους πελάτες. Και αυτό υποστηρίζεται από ανάλογες, φυσικά, διαδικασίες, οι οποίες είναι απαλλαγμένες από τα όποια περιττά που αφορούν στο  γραφειοκρατικό  παρελθόν.
 
Επίσης κατά την Groupama η επιδίωξη της «απλότητας» στην ασφάλιση συνοδεύεται και από απλά έντυπα, απλά και κατανοητά συμβόλαια, απλή επικοινωνία, δηλαδή απλούστευση όλων όσων περιβάλλουν την δραστηριότητα..
 
Στο πλαίσιο αυτό από την εταιρεία  γίνονται μεθοδικές κινήσεις με συγκεκριμένη στρατηγική στόχευση. Όπως αναφέρει ο κ. Κάτσιος έχουν ήδη καταγραφεί οι σχετικές διαδικασίες οι οποίες μετριούνται και βελτιώνονται. Αυτό συμβάλλει και στην επίτευξη καλύτερων χρόνων στην έκδοση συμβολαίων, την πληρωμή αποζημιώσεων, κ.α. Οι συνεργάτες επωφελούνται από όλη αυτή την προσπάθεια ενώ ανάλογες απολαβές έχουν και οι ασφαλισμένοι-πελάτες της Groupama.
 
Στην γενική στόχευση της εταιρείας σημαντική υποδομή είναι το «Cheetah»!
 
Πρόκειται για ένα τεχνολογικό επίτευγμα της Groupama το οποίο δημιουργήθηκε εξ ’ολοκλήρου εσωτερικά, για να καλύψει τις απαιτήσεις των συνεργατών να λειτουργούν OnLine αφού μπορούν να την χρησιμοποιούν (όλο το 24ώρο και τις 365 ημέρες του έτους), πραγματοποιώντας το μεγαλύτερο εύρος των εργασιών μέσω μιας ενιαίας 360ο πλατφόρμας (π.χ. προσφορά,  καταχώρηση αίτησης, «ανέβασμα» δικαιολογητικών, εκτύπωση συμβολαίου, πρόσθετη πράξη, είσπραξη κ.λ.π.), από οποιοδήποτε σημείο και αν εργάζονται παρέχοντας πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο.
 
Με αυτό τον τρόπο επετεύχθη η μετάβαση από το έντυπο υλικό ή και fax στην ψηφιακή εποχή για ένα σημαντικό μέρος των εργασιών της εταιρείας. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί με στόχο όπως τονίζει ο κ. Κάτσιος την διαρκή βελτίωση των λειτουργιών της εταιρείας και των παροχών προς τους συνεργάτες και τους πελάτες.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics