Με “πρωτόκολλο” η ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Καμία «έκπτωση» στην ταχύτητα εξυπηρέτησης, την ποιότητα και την λειτουργία των εταιρειών Οδικής Βοήθειας δεν αφήνει η νέα νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών η οποία εντάχθηκε στο πολυνομοσχέδιο.

Καμία «έκπτωση» στην ταχύτητα εξυπηρέτησης, την ποιότητα και την λειτουργία των εταιρειών Οδικής Βοήθειας δεν αφήνει η νέα νομοθετική παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών η οποία εντάχθηκε στο πολυνομοσχέδιο.

Οι εταιρείες Οδικής Βοήθειας αναλαμβάνουν πλέον την υποχρέωση «αψεγάδιαστης» λειτουργίας τους ώστε να ανταποκρίνονται στο έργο που επιτελούν και πληρώνονται γι΄ αυτό, κάτι το οποίο είχε ξεκινήσει υπό την μορφή κώδικα συμπεριφοράς και συνεργασίας με πρωτοβουλία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. Απώτερος στόχος των παρεμβάσεων είναι ένας : «η εξυπηρέτηση των καταναλωτών».

Σύμφωνα με τον νομοθέτη πλέον οι εταιρείες οδικής βοήθειας θα πρέπει:

  1.  να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα σε όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου
  2.  να παρέχουν άμεση και ποιοτική οδική βοήθεια,
  3. να ανταποκρίνονται εντός 1 ώρας στη κλήση για βοήθεια με κατάλληλο προσωπικό και όχημα.
  4. να υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο εικοσιτετράωρης λειτουργίας για την καταγραφή κλήσεων.
  5. Οι επιχειρήσεις οδικής βοήθειας θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον ένα φορτηγό όχημα (πλατφόρμα, γερανοφόρο) το οποίο θα έχει GPS, κατά νομό δραστηριότητας, μικτού βάρους άνω των 4 τόνων.

Αυτές είναι οι γενικές κατευθύνσεις –υποχρεώσεων οι οποίες και μπορεί να εξειδικευθούν περαιτέρω με συμπληρωματικές παρεμβάσεις (πδ, Υ.Α ) θεσπίζοντας έτσι «όρια» προδιαγραφές και ευθύνες σε όσους ασκούν της Οδική Βοήθεια. Εξίσου σημαντικό σκέλος της νέα νομοθεσίας είναι το ότι αφήνει και άλλες επιχειρήσεις να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο δημιουργώντας πιο ισχυρές συνθήκες ανταγωνισμού. Στις προθέσεις των νομοθετών είναι να «ανοίξει» η αγορά, να ενταχθούν και νέοι παίκτες και να υπάρχουν μόνο περιορισμοί ποιότητας, και προδιαγραφών, ώστε να μπορεί να επικρατήσει ο «καλύτερος» ακόμα και σε τοπικό επίπεδο και με μικρό στόλο.

Επίσης θεσπίζονται και πρόστιμα που διαμορφώνονται από  5.000 μέχρι 20.000 ευρώ. Ακόμα προβλέπεται ότι σε περίπτωση που υπάρξει υποτροπή της εταιρείας οδικής βοήθειας στην παραβίαση του νόμου τότε τα πρόστιμα που προβλέπονται διπλασιάζονται.

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics