Με skype ή chat ενημερώνουμε για την ασφάλιση και ανοίγουμε ορίζοντες

Μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει την ασφαλιστική εργασία και αποδεικνύει ότι ο «ασφαλιστής» που ενδιαφέρεται και θέλει «να είναι παντού και πάντα» στην υπηρεσία του πελάτη, ανακοινώθηκε λίγες ημέρες πριν.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει την ασφαλιστική εργασία και αποδεικνύει ότι ο «ασφαλιστής» που ενδιαφέρεται και θέλει «να είναι παντού και πάντα» στην υπηρεσία του πελάτη, ανακοινώθηκε λίγες ημέρες πριν.

Συγκεκριμένα η  Α Team με επικεφαλής τον κ. Δημήτρη Αναστασίου, δημιούργησε την ιστοσελίδα www.e-asfaliseis.gr, προκειμένου να ενημερώνονται, μέσω SKYPE ή chat, οι καταναλωτές σχετικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα της Εθνικής Ασφαλιστικής. 

Έτσι ο κάθε επισκέπτης της ιστοσελίδας πέραν την γνωστής ιντερνετικής ενημέρωσης-ανάγνωσης- μπορεί  να συνδεθεί  on-line  άμεσα, με ασφαλιστικό σύμβουλο της εταιρείας και να πάρει χωρίς κανένα κόστος την πληροφόρηση που τον ενδιαφέρει.

To insrurance-eea επικοινώνησε με τον κ. Αναστασίου και μας μίλησε για την πρωτοβουλία αυτή.

Όπως είπε,«είναι μια κίνηση που εστιάζει στην ουσία του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που είναι η επαφή με τον πελάτη και ακολούθως η στήριξη, η συνδρομή, η ενημέρωσή του. Θέλουμε να διευκολύνουμε τους πελάτες να ενημερωθούν για τα προϊόντα Ζωής και προχωρήσαμε στην αξιοποίηση των εργαλείων της τεχνολογίας».

Στο πλαίσιο αυτό του θέσαμε τρείς ερωτήσεις που διευκρινίζουν την πρόθεση και την στόχευση που έχει η νέα «υπηρεσία-προσφορά»  προς τους καταναλωτές.

  • Γιατί δημιουργήσατε αυτή την υπηρεσία;

Δημήτρης Αναστασίου: Στόχος μας είναι να φτάσουμε στο σπίτι του κάθε καταναλωτή μέσω διαδικτύου και να δώσουμε χωρίς δεσμεύσεις την μέγιστη δυνατή πληροφόρηση. Αυτό είναι άλλωστε κάτι που πολλές εταιρίες το έχουν επιδιώξει στον κλάδο του αυτοκινήτου . Θεωρώ ότι είναι η κατάλληλη στιγμή μια νέα υπηρεσία , πιο ανθρώπινη να τεθεί στην διάθεση όλων.

  • Τι προσδοκάτε μέσα από αυτή την πρωτοβουλία;

Δημήτρης Αναστασίου: Να δώσουμε την δυνατότητα ιδιαίτερα σε νέους ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, να ενημερωθούν και να αντιληφθούν την αναγκαιότητα της ασφάλισης. Δεν είμαστε απλώς πίσω από μία οθόνη αλλά μάχιμοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι που σε πρώτη φάση απευθυνόμαστε σε ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού με φυσική παρουσία. Θεωρώ λοιπόν ότι με την προσπάθειά μας αυτή θα δημιουργηθεί άλλο ένα κανάλι ανάπτυξης των εργασιών για όλους τους συνεργάτες μου.

  • Σκέπτεστε και άλλα πράγματα που θα αφορούν την εξυπηρέτηση-ενημέρωση των πολιτών;

Δημήτρης Αναστασίου: Είμαστε μόνο στην αρχή και υπάρχουν αρκετές σκέψεις που θα δώσουν προστιθέμενη αξία στο όλο εγχείρημα σε υποψήφιους αλλά και σε ήδη υπάρχοντες πελάτες μας.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics