Nέο Σεμινάριο ΕΙΑΣ: LEAN ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – Συνεχής βελτίωση που δημιουργεί προστιθέμενη αξία

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Δέσποινα Παπαχρυσάνθου, Continuous Improvement Manager στην Interamerican που δραστηριοποιείται στην αγορά των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών για πρώτη φορά υλοποιεί ένα νέο Σεμινάριο αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας με τον τίτλο LEAN ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – Συνεχής βελτίωση που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τον οργανισμό / μετόχους.
 
Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του Ε.Ι.Α.Σ. (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την:
 
  • Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017:  16:00– 20:15.
 
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Δέσποινα Παπαχρυσάνθου, Continuous Improvement Manager στην Interamerican που δραστηριοποιείται στην αγορά των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
 
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες:
  • Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές της Lean Μεθοδολογίας Εργασίας
  • Να γνωρίσουν τους κύριους πυλώνες καθώς και την αλυσίδα αξίας της Lean πρακτικής
  • Να έρθουν σε επαφή με σημαντικά εργαλεία, ώστε να αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις
  • Να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και ανταγωνιστικότητα της Εταιρίας
  • Να  εξοικειωθούν με  τη νοοτροπία της συνεχούς βελτίωσης και την lean συμπεριφορά
  • Οι συμμετέχοντες θα προσεγγίσουν το Lean Management System υπό το πρίσμα ενός νέου μοντέλου Leader/Manager. Πρόκειται για χαρακτηριστικά που συνδέονται με την διάσταση «νοοτροπία και συμπεριφορά» και τα οποία χρειάζεται να αναπτύξει ο Lean Manager (επικοινωνία, εποικοδομητική ανατροφοδότηση-feedback, ανάπτυξη των ανθρώπων, ενδυνάμωση της καθημερινής επίδοσης, κλπ).
 
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
 
Σε στελέχη οργανισμών και εταιριών και σε επαγγελματίες που θέλουν να γνωρίσουν την Lean Πρακτική εργασίας και να αξιοποιήσουν εστιασμένα εργαλεία και συγκροτημένες τεχνικές, προκειμένου να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα και την ικανοποίηση των πελατών και των εργαζομένων.  Με τις κατάλληλες τεχνικές του Lean,  η μείωση των περιττών ενεργειών και αποκλίσεων στις διαδικασίες συντελούν στην ομαλή και συνεχή ροή εργασιών. Μεταφράζοντας τις ανάγκες του πελάτη, επιτυγχάνεται απλοποίηση διαδικασιών, προτυποποίηση δραστηριοτήτων, ταχύτερη προσαρμογή στις εξελίξεις και συνακόλουθη ανάπτυξη εργασιών.
 
 
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017.
 
 
Ενδεικτική Θεματολογία του Σεμιναρίου:
                                                                                                                                      
  • Τι είναι η Lean Mεθοδολογία Εργασίας
  • Toyota Production System
  • Kano Model – Οι ανάγκες του πελάτη
  • Η Lean αλυσίδα αξίας (αξία πελάτη, αξία εργαζομένου, οικονομική αξία)
  • Οι υποστηρικτικοί πυλώνες του Lean (operational management, process optimization, mindset&behavior)
  • Αναφορά στα εργαλεία & χαρακτηριστικά παραδείγματα ανά πυλώνα
  • Μοντέλο Lean Manager
 
 
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
  • 60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ 
  • 70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ
 
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.
 
 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics