Πρότζεκτ Generali σε ναυτασφαλίσεις και άλλους κλάδους

Στρατηγικό άνοιγμα στις ναυτασφαλίσεις επιχειρεί η Generali Hellas. Ανοίγει το πεδίο εργασιών της στην ελληνική αγορά, διεκδικεί μερίδια και παρέχει υπηρεσίες στους έλληνες μεσίτες ναυτασφαλίσεων.

Στρατηγικό άνοιγμα στις ναυτασφαλίσεις επιχειρεί η Generali Hellas. Ανοίγει το πεδίο εργασιών της στην ελληνική αγορά, διεκδικεί μερίδια και παρέχει υπηρεσίες στους έλληνες μεσίτες ναυτασφαλίσεων.
 
Ταυτόχρονα, συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της στους άλλους κλάδους που δραστηριοποιείται. Εισάγει την τεχνολογία για πιο εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις, και υλοποιεί σχέδιο ανάπτυξης εργασιών. Αρωγός σε όλα αυτά οι Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
 
Μιλώντας στο insurance-eea,  ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Hellas κ. Παναγιώτης Δημητρίου  αναφέρεται εκτενώς στον νέο «Ναυτασφαλιστικό» πρότζεκτ χωρίς όμως να παραλείψει τις υψηλές επιδόσεις που η εταιρεία επέτυχε ακόμα και στο διάστημα της σκληρής οικονομικής κατάσταση που διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της και αύξησε κατά 25% την παραγωγή της.
 
Εστιάζοντας στις ναυτασφαλίσεις τονίζει ότι η εταιρεία εξελίσσεται σε κέντρο επέκτασης των διεθνών εργασιών του ομίλου ο οποίος ήδη έχει  στο χαρτοφυλάκιο του ένα μεγάλο μέρος του ελληνόκτητου στόλου.  Τα γραφεία της Generali στην Ελλάδα αποκτούν ειδική σημασία στην εξυπηρέτηση των Ελλήνων μεσιτών ναυτασφαλίσεων.
 
Στόχος είναι να προσφερθούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους Έλληνες πλοιοκτήτες και να διευρυνθεί το μερίδιό της στο συγκεκριμένο κλάδο, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξης της ελληνικής ναυτασφαλιστικής αγοράς.  
 
Επιπρόσθετα ο κ. Δημητρίου στο πλαίσιο της συνέντευξης που μας παραχώρησε τονίζει ότι : 
 

«η Generali στηρίζει την ανάπτυξη της στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και για τον σκοπό αυτό φροντίζει να έχει μια πολύ ουσιαστική, ειλικρινή και στενή συνεργασία μαζί τους. Έτσι και ο διαμεσολαβητής με την σειρά του κατανοεί ότι ο επαγγελματισμός και οι σταθερές σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες που τον υπολογίζουν και αναγνωρίζουν το έργο του, είναι η καλύτερη εξασφάλιση του μέλλοντος του».

 
Ας δούμε αναλυτικά την συνέντευξη και στα όσα αναφέρθηκε ο κ. Δημητρίου.
 
  • Ή εταιρεία σας, σχετικά πρόσφατα ανακοίνωσε την δραστηριοποίησή της στις ναυτασφαλίσεις. Ποιες είναι οι βλέψεις σας σε αυτόν τον τομέα;
 
Η Generali, υλοποιώντας τη στρατηγική διεύρυνσης των εργασιών της, αποφάσισε να επεκταθεί και στην ασφάλιση Ηull & Μachinery εμπορικών πλοίων. O Όμιλος Generali έχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά ναυτασφαλίσεων και η δημιουργία ενός “Hub” στην Αθήνα για την εξυπηρέτηση της ελληνικής αγοράς είναι ένα ακόμη βήμα επέκτασης στο συγκεκριμένο κλάδο. Με τον τρόπο αυτό η Generali Hellas, αξιοποιεί την διεθνή τεχνογνωσία του Ομίλου και προσθέτει ένα ακόμη σημείο στο παγκόσμιο δίκτυο εξυπηρέτησης μεσιτών ναυτασφάλισης, και μάλιστα σε μία χώρα που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία, καθώς ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο. Τα γραφεία της εταιρίας στην Ελλάδα αποκτούν επομένως στρατηγική σημασία στην εξυπηρέτηση των Ελλήνων μεσιτών ναυτασφαλίσεων.
 
  • Απευθύνεστε στους Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι κατά γενική αίσθηση ασφαλίζονται σε άλλες αγορές. Ποιοι είναι οι στόχοι σας και τι έχετε να τους προσφέρετε;
 
Τα υπό ελληνική πλοιοκτησία εμπορικά πλοία, αποτελούν το 18% του παγκόσμιου στόλου. Ως εκ τούτου, ο Όμιλος Generali έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιο του ένα μεγάλο μέρος του ελληνόκτητου στόλου, καθώς, όπως προανέφερα, κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στις ασφαλίσεις πλοίων. Η Generali Hellas, σε συνεργασία με τους Έλληνες μεσίτες ναυτασφαλίσεων, στοχεύει στο να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους Έλληνες πλοιοκτήτες και να διευρύνει το μερίδιό της στο συγκεκριμένο κλάδο, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξης της ελληνικής ναυτασφαλιστικής αγοράς. Συγκρίνοντας, μάλιστα τις ασφαλιστικές λύσεις της Generali με τη διεθνή αγορά, θα λέγαμε ότι δεν υστερούν σε τίποτα σε ό,τι αφορά στην πληρότητα και το εύρος των καλύψεων, ενώ και στο επίπεδο του άμεσου service, η Generali έχει να επιδείξει μακρόχρονη εμπειρία και αξιοπιστία.
 
  • Είστε ικανοποιημένος από την εξέλιξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά;
 
Σε εποχές ιδιαίτερα δύσκολες, όπως αυτές που διανύουμε τα τελευταία χρόνια, η Generali έχει διευρύνει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγή ασφαλίστρων. Δεν θα αναφερθώ αναλυτικά σε νούμερα, δεν μπορώ όμως να μην σημειώσω ότι από το 2009, που ξεκίνησε η οικονομική κρίση, μέχρι σήμερα, η παραγωγή μας αυξήθηκε κατά 25%, διπλασιάζοντας σχεδόν το μερίδιο αγοράς μας, φτάνοντας το 5%. Την ίδια περίοδο η ελληνική ασφαλιστική αγορά στο σύνολο της καταγράφει μείωση στην παραγωγή ασφαλίστρων πάνω από 30%. Επίσης, το 2016, η συνολική παραγωγή της Generali αυξήθηκε κατά 9%, σημειώνοντας 7% αύξηση παραγωγής στον κλάδο των Γενικών Ασφαλίσεων και 10% αύξηση παραγωγής στον Κλάδο Ζωής αντίστοιχα.
 
Και μόνο αυτή η εικόνα αρκεί για να χαρακτηριστεί η πορεία της Generali αρκετά ικανοποιητική. Όμως η Generali δεν παρουσίασε βελτίωση μόνο στους ποσοτικούς δείκτες αλλά και τους ποιοτικούς. Η λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια ήταν συνεχής όπως και η κερδοφορία μετά φόρων, με εξαίρεση τις επιπτώσεις από το PSI.
 
To net combined ratio βελτιώνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια για να βρεθεί στο 88% το 2016. Την τελευταία τριετία η Generali έχει επίσης αυξήσει τον αριθμό των εργαζόμενων που απασχολεί κατά 12%, και τον αριθμό των συνεργατών κατά 29% ξεπερνώντας τους 3.000. Όλα τα παραπάνω συνυπογράφουν την αναπτυξιακή πορεία της εταιρίας τα τελευταία χρόνια.
 
  • Ποιο θα περιγράφατε ως το "μεγαλύτερο πρόβλημα" που αντιμετωπίζετε σήμερα και ποιο πιστεύετε ότι είναι το/ τα πλεονέκτημά σας για να αναπτύσσεστε ως εταιρεία;
 
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Generali είναι τα κάθε είδους εμπόδια που ορθώνονται και δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Εμπόδια που στερούν με τον ένα ή άλλο τρόπο εκατομμύρια Έλληνες από μία πλήρη ασφαλιστική κάλυψη.
 
Στα εμπόδια αυτά μπορούμε να εντάξουμε την άρνηση της πολιτείας να αντιμετωπίσει τις ασφαλίσεις ως αναπτυξιακό μοχλό. Επίσης, η έλλειψη ολοκληρωμένης και αυστηρής εποπτείας που κυριαρχούσε τα προηγούμενα χρόνια υπονόμευσε την αξιοπιστία του κλάδου, διαμορφώνοντας μια στρεβλή αντίληψη στην κοινωνία για τον ρόλο των ασφαλιστικών εταιρειών.
 
Το πλεονέκτημα που έχουμε έναντι του ανταγωνισμού είναι η ομάδα μας.  Η ισχυρή οικογένεια της Generali, η οποία ενωμένη παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στα οράματα και τις αξίες της εταιρείας, στην προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στον πελάτη, στην παροχή απλών και έξυπνων ασφαλιστικών λύσεων.
 
  • Διευρύνετε το δίκτυο των συνεργατών σας και τι περιμένετε από αυτούς;
 
Η ανάπτυξη εργασιών για την Generali συντελέστηκε με την αποφασιστική συμβολή του δικτύου συνεργατών της το οποίο, όπως προείπα, μεγάλωσε σημαντικά. Η Generali στηρίζει την ανάπτυξη της στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και για τον σκοπό αυτό φροντίζει να έχει μια πολύ ουσιαστική, ειλικρινή και στενή συνεργασία μαζί τους.
 
Παράλληλα, στηρίζει τον διαμεσολαβητή με μία σειρά τεχνολογικών και μηχανογραφικών λύσεων που τον απαλλάσσουν από γραφειοκρατικές διαδικασίες, γιατί καταλαβαίνουμε πολύ καλά ότι πρέπει να μείνει απερίσπαστος στην ανάπτυξη της πώλησης και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον πελάτη. Ο διαμεσολαβητής με την σειρά του κατανοεί ότι ο επαγγελματισμός και οι σταθερές σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες που τον υπολογίζουν και αναγνωρίζουν το έργο του, είναι η καλύτερη εξασφάλιση του μέλλοντος του.
 
  • Είναι υγιής ο ανταγωνισμός στην αγορά; Έχετε να κάνετε προτάσεις; Θεωρείτε ότι ιδιωτική ασφάλιση θα εξελιχθεί διαφορετικά από ότι μέχρι σήμερα. Θα ακολουθήσει νέους δρόμους; Θα σχετίζονται αυτοί με την "τιμή" με "ειδικά προϊόντα" ή με κάτι άλλο;
 
Η πίεση που δημιουργεί η οικονομική κρίση σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου και η αυξημένη ανάγκη για ρευστότητα έχει οδηγήσει σε έναν ακραίο ανταγωνισμό, κυρίως στον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων, με αποτέλεσμα τη συνεχή πτώση του μέσου ασφαλίστρου. Η Generali δεν ακολουθεί αυτήν την τάση, βασίζοντας την στρατηγική της αποκλειστικά στην τιμολόγηση. Στόχος μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των προϊόντων μας και ο εμπλουτισμός τους με ψηφιακές υπηρεσίες που θα τα διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
 
Εξάλλου, εξετάζοντας και τις διεθνείς τάσεις της ασφαλιστικής αγοράς τείνουν να επικρατήσουν οι λύσεις που ενσωματώνουν την έξυπνη τεχνολογία και συμβάλλουν στη δημιουργία όλο και πιο εξατομικευμένων λύσεων, όπως το pay as you drive με τη χρήση των telematics στην ασφάλιση αυτοκινήτου, ή το vitality του Ομίλου Generali το οποίο αξιοποιεί τα big data για την αναβάθμιση των προϊόντων Ζωής. Η ελληνική αγορά δεν θα μείνει έξω για πολύ ακόμη από την τάση αυτή, με την Generali Hellas να καινοτομεί και σε αυτόν τον τομέα.
 
  • Όσον αφορά τη Συλλογική εκπροσώπηση της αγοράς, έχετε να κάνετε κάποια πρόταση και για την ΕΑΕΕ και για τους φορείς της διαμεσολάβησης;
 
Βασικός σκοπός όλων όσοι εμπλέκονται στην ελληνική ασφαλιστική αγορά θα πρέπει να είναι η διεύρυνση της ασφαλιστικής πίτας. Αυτό προϋποθέτει σκληρή δουλειά και συνεχή βελτίωση της αξιοπιστίας της. Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κύριος εκφραστής του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας, εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση. Εκτιμώ ότι και οι φορείς της διαμεσολάβησης ενισχύουν αυτή τη προσπάθεια.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics