Σκληρός ο πυρήνας των “πρώτων” στο αυτοκίνητο

Παραμένει η κυριαρχία των μεγάλων εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου. Οι δέκα πρώτες εταιρείες διατηρούν στην τελευταία δύσκολη τριετία τη θέση τους σημειώνοντας όμως στην πλειονότητά τους άνοδο και σε ορισμένες περιπτώσεις απώλειες οι οποίες όμως μπορεί ν

του Γιάννη Βερμισσώ


Παραμένει η κυριαρχία των μεγάλων εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου. Οι δέκα πρώτες εταιρείες διατηρούν στην τελευταία δύσκολη τριετία τη θέση  τους σημειώνοντας όμως στην πλειονότητά τους άνοδο και σε ορισμένες περιπτώσεις απώλειες οι οποίες όμως μπορεί να είναι και ανατάξιμες. Διακρίνονται και οι μετατοπίσεις στόλων από εταιρείες σε εταιρείες.

Παρά τις όποιες μετατοπίσεις, ή τις παροχές, ή ακόμα και τις οικονομικές προσφορές, οι εταιρείες που πρωταγωνιστούν στο αυτοκίνητο κρατούν τα μερίδιά τους καταδεικνύοντας αφενός την σταθερότητα των πελατών και την δυσχέρεια μετακίνησης και αφετέρου την δική τους προσπάθεια η οποία αποτυπώνεται στην διαμόρφωση της παραγωγή τους. Η σκληρός ανταγωνισμός αποτυπώνεται σε αριθμούς όπου πράγματι αποδεικνύουν

Το 2017 στην πρώτη δεκάδα με πρωταγωνιστικό μερίδιο, κατά πληροφορίες, και βάσει των μεγεθών τους είναι οι εταιρείες ERGO, ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ,  INTERAMERICAN, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, INTERLIFE, ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ, ΕΘΝΙΚΗ, AIG, GENERALI και ALLIANZ.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, από αυτές, αξιοσημείωτη άνοδο στον στόλο της περίπου 24,5% κατέγραψε η Interlife  ενώ ακολούθησαν με περίπου 16,15 %  η AIG και η Ιντερσαλονικα με 16,85%.

Μικρότερη άνοδο περίπου 12,85% κατέγραψε η Υδρόγειος και μετά, με περίπου 6,13% η Ευρωπαική Πίστη.

Τα ποσοστά που μπορεί να έχουν αποκλίσεις από τα απολύτως ακριβή αποτελούν ένδειξη της κατάστασης που επικρατεί και αναδεικνύουν τις διαγραφόμενες τάσεις οι οποίες ερμηνεύονται.

Η Ergo παραμένει στην υψηλότερη θέση ποσοστιαίου μεριδίου αγοράς παρά τις απώλειες περίπου 6% που κατέγραψε στον στόλο οχημάτων της. Οι άλλες εταιρείες της αγοράς το 2017 βρίσκονται σε χαμηλότερα μερίδια αλλά καταγράφουν στην πλειονότητά τους αυξητικές τάσεις στον στόλο τους. Αυτό ερμηνεύεται ως συνέπεια των απωλειών που είχαν κάποιες μετρημένες εταιρείες οι οποίες είτε μεταβίβασαν σε άλλες τα χαρτοφυλάκιά τους είτε τα απώλεσαν για διαφορετικούς λόγους κατά περίπτωση, οπότε και αυτά μετακινήθηκαν είτε προσανατολισμένα είτε ατάκτως σε άλλες εταιρείες..

Στην γενική εικόνα της αγοράς οι  μετατοπίσεις χαρτοφυλακίων δεν συνδυάζονται αποκλειστικά με «χαμηλές τιμές» διότι υπάρχουν και εταιρείες που παρά το υψηλό ασφάλιστρο κέρδισαν νέους πελάτες. Επίσης υπάρχει και εταιρεία της πρώτης 10δας με υψηλή θέση στην αγορά και μερίδιο κορυφαίο που παρά τις μειώσεις ασφαλίστρων δεν μπόρεσε να αυξήσει το πελατολόγιό της.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics