Τεχνικές επιβράβευσης πελατών από την Aviva

Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων είναι "δυσλειτουργική" και δεν ανταμείβει τους πιστούς πελάτες, δήλωσε ο επικεφαλής της Aviva, Mark Wilson.

Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων είναι "δυσλειτουργική" και δεν ανταμείβει τους πιστούς πελάτες, δήλωσε ο επικεφαλής της Aviva, Mark Wilson.
 
Όπως είπε, οι ασφαλιστικές εταιρείες δελέασαν νέους πελάτες με πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, μια πολιτική που ώθησε τις τιμές για τους υπάρχοντες πελάτες σε υψηλότερα επίπεδα.
 
Τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 11% το τελευταίο έτος, σύμφωνα με την Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI). Το μέσο κόστος για ένα ετήσιο ασφαλιστήριο είναι τώρα £ 484.
 
"Νομίζω ότι η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι δυσλειτουργική", δήλωσε ο κ. Wilson σε ραδιοφωνική εκπομπή του BBC την προηγούμενη εβδομάδα και πρόσθεσε ότι
 
"Τα ασφάλιστρα για τους νέους πελάτες είναι πολύ χαμηλά και στη συνέχεια αναπροσαρμόζονται προς τα πάνω για όλους τους υπάρχοντες πελάτες"
 
Η Aviva έχει αναπτύξει μια "οικογένεια" ασφαλιστικών προϊόντων που θα ξεκινήσει πριν από το τέλος του έτους και θα βοηθήσει στην επιβράβευση των πιστών πελατών.
 
"Θα δούμε πώς θα πάει", είπε ο κ. Wilson.
 
Η ασφάλιση αυτοκινήτων είναι μόλις το 2% της συνολικής δραστηριότητας της Aviva.
 
 
 
 
Πηγή: www.bbc.com
 
 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics