Το μεγάλο άλμα της GROUPAMA

Η εταιρεία διεκδικεί μια νέα θέση στην ελληνική αγορά προχωρώντας με σταθερά βήματα σχέδιο και κυρίως την αναγνώριση από τη μητρική της – εταιρεία- δεδομένου ότι η ελληνική Grοupama έχει την πρωτιά παραγωγικότητας έναντι όλων των θυγατρικών.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Ένα μεγαλύτερο βήμα ετοιμάζεται να κάνει στην αγορά η Groupama αναβαθμίζοντας περαιτέρω προϊόντα και υπηρεσίες και εμπλουτίζοντας ταυτόχρονα την ασφαλιστική της πρόταση, θα επιδιώξει να βρεθεί στην κορυφή της αναγνωρισιμότητας από τους καταναλωτές. Το μήνυμα της διοίκησης ήταν σαφές χθες κατά την εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία τιμώντας το δίκτυο συνεργατών της. Όπως διακριτικά παρουσιάστηκε, η εταιρεία διεκδικεί μια νέα θέση στην ελληνική αγορά προχωρώντας με σταθερά βήματα σχέδιο και κυρίως την αναγνώριση από τη μητρική της – εταιρεία- δεδομένου ότι η ελληνική Grοupama έχει την πρωτιά παραγωγικότητας έναντι όλων των θυγατρικών. Ταυτόχρονα σημειώνει οικονομική ανάπτυξη η οποία εκτός από το 2017 αποτυπώνεται και στα σημαντικά όπως καταγράφονται στα έως τώρα παραγωγικά αποτελέσματα του 2018.

Ακόμη καλύτερες υπηρεσίες, ακόμη περισσότερες διευκολύνσεις τεχνολογικές στους συνεργάτες, νέα προϊόντα και είσοδος σε νέους τομείς ασφάλισης είναι οι άξονες που θα κινηθεί η εταιρεία ταχύτατα έως το τέλος του έτους υλοποιώντας όλες τις εξαγγελίες και εκκινώντας και νέες εργασίες.

Ο γενικός  διευθυντής της εταιρείας κ. Χρ. Κάτσιος αποτύπωσε στην ομιλία του τη δυναμική που έχει αποκτήσει η εταιρεία και την οποία θα ενισχύσει με νέες πρωτοβουλίες και ενέργειες που θα φέρουν ακόμη πιο ψηλά στην ελληνική αγορά την Groupama έναντι του ανταγωνισμού. Τη δική του επίσης προοπτική για τη δυναμικότερη ανάπτυξη ανάφερε στο insurance-eea και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής κ. Laurent Thuillier.

Σημαντική πληροφόρηση για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας παρείχε στους συγκεντρωμένους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Κ. Σεμερτζόγλου.

Εδωσε στοιχεία για τις παραγωγικές επιδόσεις, ανέλυσε τα όσα εξελίσσονται σε επίπεδο «εφαρμογών» και τεχνολογίας και αφορούν την εξυπηρέτηση των συνεργατών, μίλησε για την υψηλή αποτελεσματικότητα στον κλάδο αυτοκινήτου και έκανε σαφές πώς για την εταιρεία προέχει ο ασφαλισμένος και η αποζημίωσή του. 

Με αυτή την προοπτική θα κινηθεί η εταιρεία η οποία θα πρέπει να σημειωθεί ότι σκέπτεται να ανοιχτεί και σε νέα πεδία ασφαλιστικών εργασιών που ακόμα στην ελληνική αγορά βρίσκονται σε νεογιλό επίπεδο. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της εταιρείας θα διαδραματίσουν και τα κίνητρα που εξετάζει να δώσει στους συνεργάτες της σε συνδυασμό με διευκολύνσεις και παροχές οι οποίες θα λειτουργούν ως ένα σημαντικό δέλεαρ  για την ανάπτυξη συνεργασιών, την επίτευξη επιδόσεων και την καλλιέργεια μιας ισχυρής σχέσης με τους ασφαλισμένους – πελάτες με γνώρισμα τη συνέπεια, την εξυπηρέτηση, την ευκολία.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics