ACCENTURE Η ανθρώπινη παρουσία “πουλάει” καλύτερα τις ασφάλειες

Παρά την είσοδο της τεχνολογίας, οι άνθρωποι παραμένουν πρωταγωνιστές στις πωλήσεις. Οι καταναλωτές όπως δηλώνουν σε έρευνα προτιμούν την ανθρώπινη επικοινωνία για να προχωρήσουν στην ασφάλισή τους. Παράλληλα δεν ορθώνουν εμπόδια στο να μοιραστούν δεδομένα με τις ασφαλιστικές με στόχο να έχουν χαμηλότερα ασφάλιστρα.

Αυτό δείχνει έρευνα της Accenture που έγινε σε διεθνές επίπεδο σε 47.000 καταναλωτές. Το ανθρώπινο στοιχείο συνεχίζει να έχει καθοριστικό ρόλο στην εποχή της τεχνολογίας, ωστόσο η πρόκληση για τις ασφαλιστικές είναι να τηρήσουν εκείνη την ισορροπία που θα οδηγήσει στις βέλτιστες υπηρεσίες για τους καταναλωτές.

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την μηχανή, αλλά να υποβοηθηθεί. Για αυτό και όπως αποκαλύπτεται από την έρευνα Global Insurance Consumer Study που έγινε το 2017 και εν συνεχεία το 2019 το 49% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο έναν ασφαλιστικό σύμβουλο σε ένα υποκατάστημα όταν υποβάλλουν ένα αίτημα ασφάλισης, ενώ μόνο το 12% εμπιστεύεται μια αυτοματοποιημένη ψηφιακή υπηρεσία και μόλις το 7% εμπιστεύεται ένα chatbot.

Δίνουν δεδομένα για χαμηλότερα ασφάλιστρα αν και δεν εμπιστεύονται περισσότερο τις ασφαλιστικές

Οι καταναλωτές λένε ότι είναι πιο πρόθυμοι να προσφέρουν προσωπικά δεδομένα προκειμένου να εχουν πιο εξατομικευμένες τιμές, προσφορές και εκπτώσεις.

Είναι πρόθυμοι να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες τους μόνο στην περίπτωση που θα χρησιμοποιηθούν στην τιμολόγηση.

Ειδικότερα η μελέτη δείχνει την προθυμία των καταναλωτών να κοινοποιούν δεδομένα σε αντάλλαγμα βελτιωμένη αξία σε ασφαλιστικά προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία, τη ζωή, τη μακροχρόνια περίθαλψη και την αναπηρία.

Περίπου 7 στους 10 καταναλωτές (69%) θα μοιράζονταν σημαντικά δεδομένα για την υγεία, την άσκηση και την οδήγησή τους συνήθειες σε αντάλλαγμα για χαμηλότερες τιμές, αύξηση 19% από δύο χρόνια πριν. Καθώς η αγοραία αξία της παγκόσμιας υγείας και ευεξίας αναμένεται να αυξηθεί σε 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, ένας αυξανόμενος αριθμός ασφαλιστών είναι ταυτόχρονα ανάπτυξη ασφαλιστικών συμπεριφορών που προωθούν την ευεξία.

Σε μια εποχή όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύσσουν συνεργασίες -υποστηριζόμενες από την τεχνολογία- για τη βελτίωση της ευεξίας των πελατών τους, το ~69% των καταναλωτών δηλώνει διατεθειμένο να παραχωρήσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την άσκηση και την οδηγική του συμπεριφορά, με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με 58% πριν από δύο χρόνια.

Επιπλέον, το 66% των καταναλωτών αναφέρει ότι είναι πρόθυμο να μοιραστεί επίσης δεδομένα με στόχο εξατομικευμένες υπηρεσίες για την πρόληψη τραυματισμών και απώλειας – σε σύγκριση με 54% στη μελέτη του 2019.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics