- 29/09/2015
Αφιέρωμα στο κλασικό αυτοκίνητο από την ΦΙΛΗΣGlass® – Μέρος 9
Η ΦΙΛΗΣGlass®, με την πολύχρονη εμπειρία της στο χώρο του κρυστάλλου οχημάτων αλλά και την αγάπη της στο αυτοκίνητο, σε συνεργασία με το newsbomb.gr, επιλέγουν αυτό το μήνα να σας παρουσιάσουν τη LAGONDA 3.0, χρονολογίας 1953-1958
Η ΦΙΛΗΣGlass®, με την πολύχρονη εμπειρία της στο χώρο του κρυστάλλου οχημάτων αλλά και την αγάπη της στο αυτοκίνητο, σε συνεργασία με το newsbomb.gr, επιλέγουν αυτό το μήνα να σας παρουσιάσουν τη LAGONDA 3.0, χρονολογίας 1953-1958.
Η μεταπολεμική Αγγλία αναπτυσσόταν μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και η δεκαετία του 1950 ήταν αυτή, κατά την οποία όσοι είχαν χρήματα αναζητούσαν ένα sport αυτοκίνητο. Η Lagonda των 3-λίτρων ήταν αυτό.
Παρήχθη από την Aston Martin- Lagonda από το 1953 έως το 1958 και ήταν το δεύτερο μοντέλο της Lagonda κάτω από την ιδιοκτησία του David Brown. Ο κινητήρας των 3000 κ.εκ. ήταν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοντέλου. Η χειροποίητη κατασκευή, η πολυτέλεια στο εσωτερικό, η άνεση και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά (λόγω της ανεξάρτητης ανάρτησης) ήταν τα συστατικά στη συνταγή της επιτυχίας. Όπως διαβάσατε παραπάνω ήταν και ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3000 κ.εκ. με απόδοση 140 ίππων, που έδινε ξεχωριστή αίσθηση και ο οποίος ήταν δημιουργία του Walter Owen Bentley.
Η τρίλιτρη Lagonda ήταν διαθέσιμη ως 4-θέσιο 2-πόρτο coupé, (κατασκευαζόταν στη θυγατρική εταιρία του David Brown την Tickford), ως sedan (τετράθυρο) αλλά και ως ανοιχτή. Τα cabriolet αυτοκίνητα ήταν αρχικά προϊόν του οίκου Carosserie Graber από την Ελβετία. Η συνεργασία σταμάτησε γρήγορα αφού το πρόβλημα συνεννόησης και μετρικών συστημάτων αποδείχθηκε μεγάλο και σχεδόν καταστροφικό.
Το εσωτερικό ήταν πολυτελές, με γυαλισμένο ξύλο καρυδιάς για το ταμπλό και δερμάτινες επενδύσεις θυρών και καθισμάτων. Το καλοριφέρ, το ραδιόφωνο και οι ενσωματωμένοι υδραυλικοί γρύλοι για κάθε τροχό ήταν στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η διχρωμία στο αμάξωμα.