Αγενής πωλητής είναι εκείνος που διστάζει να ρίξει φως στο πρόβλημα του πελάτη

"Εκπαιδευτικά" του κ. Άκη Αγγελάκη.

"Εκπαιδευτικά" του  κ. Άκη Αγγελάκη.


Μη ξεγελάς τον εαυτό σου παίζοντας το παιχνίδι των άτολμων και αποτυχημένων ή μέτριων πωλητών, που θεωρούν την ικανότητα να αμφισβητείς και να προκαλείς τα όσα σου λένε οι πελάτες, αγένεια ή θράσος.

Η ατολμία είναι το «πιράνχα» που θα καταβροχθίσει την πωλησιακή σου αξιοπρέπεια.
 
Η ατολμία δεν αποτελεί συστατικό επιτυχίας στις πωλήσεις.
 
Ο προγραμματισμός της παιδικής ηλικίας που υπαγορεύει ότι στις συζητήσεις με τους άλλους πρέπει να είμαστε διακριτικοί σε θέματα λεπτά, προσωπικά και ευαίσθητα, δεν ισχύει στις πωλήσεις.
 
Ο κοινωνικός προγραμματισμός που υπαγορεύει (πολύ σωστά) να σεβόμαστε τα συναισθήματα των άλλων, δεν ισχύει στις πωλήσεις.
 
Στις πωλήσεις δεν χρειάζεται να είσαι διακριτικός ούτε με τα συναισθήματα ούτε με χρηματικά θέματα.
 
Αντίθετα, εκεί είναι που θα πρέπει να γίνεσαι ωμά ειλικρινής και αδιάκριτος.
 
Γιατί η αναμόχλευση αυτών των δυο περιοχών θα κάνει τον πελάτη να αποκαλύψει στον ίδιο του τον εαυτό το πραγματικό του πρόβλημα και θα θελήσει να το επιλύσει οριστικά.
 
 
«Κάνε το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο που μπορείς να κάνεις.  Κάνε κάτι για τον εαυτό σου.  Αντιμετώπισε την αλήθεια».
 
Katherine Mansfield (1917–2001), συγγραφέας.
 
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Οδηγός Επιβίωσης για Επαγγελματίες και Πωλητές σε Περίοδο Κρίσης», 2η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics