Άγνοια ασφαλισμένων για την International Life

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


 
Όμηροι και με άγνοια  για το μέλλον της International Life βρίσκονται οι χιλιάδες ασφαλισμένοι της.
 
Ρωτούν: τι θα γίνει με το Συνταξιοδοτικό μου; τι θα γίνει με το Υγείας μου; τι θα γίνει με το Επενδυτικό μου; με το αυτοκίνητο μου; με το σπίτι μου;
 
Εύλογα τα ερωτήματα και χρειάζονται απάντηση άμεσα ιδιαίτερα σε όσους έρχονται οι ειδοποιήσεις πληρωμής.
 
Θα πληρώσω το συμβόλαιό μου ή μήπως πάνε χαμένα τα χρήματά μου; Λες να γίνει της Ασπίδας και πάλι;  είναι μερικές από τις ερωτήσεις που ακολουθούν.
 
Αυτό είναι το σημερινό φαινόμενο της ελληνικής πραγματικότητας. Αποδεικτικό ενός κράτους που αγνοεί  και περιφρονεί επιδεικτικά τους πολίτες του.
 
Κανείς δεν έρχεται να δώσει απαντήσεις στους ασφαλισμένους. Και την ίδια ώρα η εταιρεία που «δίνει  μάχη» να εφαρμόσει τα όσα πρέπει σύμφωνα με την νομοθεσία έχει και αυτό το ανοικτό ζήτημα να αντιμετωπίσει. Κακό για τους ασφαλισμένους κακό και για την εταιρεία που υποφέρει και από κάποιους συνεργάτες της και  την συμπεριφορά τους.
 
Χρειάζεται όμως να αναρωτηθούμε;  Που βρίσκεται η προστασία του καταναλωτή και ποιος μεριμνά για τους πολίτες σε αυτές τις περιπτώσεις;
Γνωρίζουμε ότι υπάρχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, υπάρχει η ανεξάρτητη Αρχή του Συνήγορου του Καταναλωτή υπάρχει και η εποπτική αρχή ΔΕΙΑ.
 
Κάποιος από αυτούς τους φορείς θα πρέπει να ενημερώσει –εφόσον γνωρίζει ότι έχει την αρμοδιότητα- αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα και την ευθύνη της ενημέρωσης.
 
Είναι εύκολο να λες ότι δεν είμαι αρμόδιος. Εξίσου εύκολο είναι να λες ότι δεν ερωτήθηκα γι΄ αυτό και δεν απάντησα.
 
Όμως το αποτέλεσμα είναι πώς οι πολίτες δε γνωρίζουν τι να πράξουν και ποιόν να ρωτήσουν. Και οι εταιρείες που βρίσκονται σε δύσκολη θέση –όπως στην περίπτωση της International-  πιέζονται ακόμα χειρότερα. 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics