Αλ. Ραφαηλίδης: «Οι διαμεσολαβούντες πρέπει να πείσουν ότι είναι το καλύτερο κανάλι διανομής»

«Θέλει δουλειά για να πείσουμε ότι οι διαμεσολαβούντες είναι το καλύτερο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων» αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΑΔ κ. Αλ. Ραφαηλίδης μιλώντας στο insurance-eea εξηγώντας και για τα χρέη που έφερε η αλλαγή τρόπου εργασίας.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


«Θέλει δουλειά για να πείσουμε ότι οι διαμεσολαβούντες είναι το καλύτερο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων»

αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΑΔ κ. Αλ. Ραφαηλίδης μιλώντας στο insurance-eea εξηγώντας και για τα χρέη που έφερε η αλλαγή τρόπου εργασίας.  

Τονίζει, ότι η εποχή της «γνωριμίας» πέρασε και ο κάθε πωλητής πρέπει να αποδεικνύει την αξία του. Να πείθει τους πελάτες ότι αξίζει να πληρώσουν για να απολάβουν τις υπηρεσίες του, ότι αξίζει να αγοράσουν ασφαλιστικό προϊόν από αυτόν.

 Επίσης ο κ. Ραφαηλίδης:

  • αναφέρεται στην θετική εμπειρία από την σύμπραξη της Safe Line με την Απόλλων
  • στέλνει μήνυμα προς τους διαμεσολαβούντες να συμπορευτούν με συναδέλφους τους για να πάρουν υπεραξίες
  • μιλά για τα χρέη και τα γενικότερα «ανοίγματα» της αγοράς και που οφείλονται
  • εκτιμά πώς δε θα προχωρήσουν όσοι δεν εκσυγχρονίζονται γρήγορα

Ολόκληρη η συνέντευξη:

 

Πέρασε ένας χρόνος που η safe line και η Απόλλων αποφάσισαν να συμπράξουν εργασιακά. Ποια η εμπειρία σας έως τώρα;

Αλ. Ραφαηλίδης: Μόνο θετικά αποτελέσματα καταγράφουμε.  Και οι δύο εταιρείες ισχυροποιήθηκαν στο θέμα της διαπραγμάτευσης. Ακόμα, διαπιστώσαμε στην πράξη ότι μεταφέρεται η τεχνογνωσία της κάθε εταιρεία στην άλλη και αυτό αποδίδει. Η κάθε πλευρά, απολαμβάνει και περνά στις εργασίες της,  τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της άλλης. Κερδίζουμε ικανοποίηση από την συμπόρευσή μας.

Οι διαδικασίες βέβαια για να επιτευχθεί απόλυτη σύμπλευση όπως εμείς την έχουν οραματιστεί, συνεχίζονται.

 

Τι θα συστήνατε στους συναδέλφους σας;

Αλ. Ραφαηλίδης: Να δοκιμάσουν να συνενώσουν τις δυνάμεις τους υπό την προϋπόθεση ότι έχουν βρει αντιστοιχία απόψεων, συμπεριφορών και στόχων σε κάποια εταιρεία. Δηλαδή πιστεύω ότι είναι απαραίτητο όσοι συμπράττουν να έχουν μεγάλη σύγκλιση σε νοοτροπίες, αντιλήψεις, και οράματα. Δε μπορεί να συμβιώσουν ετερόκλητες νοοτροπίες.

 

Δηλαδή όλοι μπορεί να συνεργαστούν αρκεί να έχουν «κοινά πατήματα»;

Αλ. Ραφαηλίδης: Αναφέρομαι σε νομικά πρόσωπα που έχουν αξιοπιστία, φερεγγυότητα, φέρνουν αποτελέσματα και προοδεύουν. Αυτές οι περιπτώσεις μπορεί να οραματιστούν ένα κοινό μέλλον με σημεία σύγκλισης.

 

Σχετικά με την παραγωγή και την εξέλιξή της; Τι κλίμα επικρατεί στην αγορά;

Αλ. Ραφαηλίδης: Επικρατεί  δυσαρέσκεια. Διαμαρτύρονται οι περισσότεροι για την ασθενική παραγωγή. Και δικαιολογημένα καθώς οι μεγάλες μειώσεις ασφαλίστρων στο αυτοκίνητο όπως και στον κλάδο Πυρός μείωσαν τα έσοδα.

 

Δεν υπάρχει νέα παραγωγή;

Αλ. Ραφαηλίδης: Εντοπίζεται κυρίως στον κλάδο Υγείας ο οποίος νομίζω ότι ακόμα είναι σε πρώιμη ανάπτυξη καθώς δεν έχει εμπεδωθεί η ανάγκη ασφάλισης στο ευρύ κοινό. Χρειάζεται δουλειά περαιτέρω δεδομένου ότι οι συνθήκες πώλησης έχουν δυσκολέψει σε σχέση με παλιά.

 

Θα σταθούν όλοι στην αγορά μέσα σε αυτό το κλίμα;

Αλ. Ραφαηλίδης: Μόνο αυτοί που προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες. Επιβάλλεται και ο εκσυγχρονισμός διότι δε γίνεται αλλιώς, και επίσης χρειάζεται να αναπτυχθεί ως κουλτούρα ασφαλιστική ο σεβασμός στον πελάτη.  Επιβάλλεται να δώσουμε βάρος στους πελάτες. Η εποχή της γνωριμίας όπου μέσω αυτών πουλούσαμε ασφάλειες έχει περάσεις. Τώρα χρειάζεται να δείξεις ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ότι είσαι το καλύτερο κανάλι προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων. Διαφορετικά θα στραφούν αλλού οι πολίτες.

 

Εστιάστε στο θέμα του να αποδείξουν οι διαμεσολαβούντες ότι «είναι το καλύτερο κανάλι».

Αλ. Ραφαηλίδης: Θεωρώ ότι οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν γιατί πληρώνουν και τι είναι αυτό που λαμβάνουν. Εάν δεν υποστηρίζουμε την εργασία μας αποδεικνύοντας την χρησιμότητά μας γιατί να μας επιλέξει;

 

Το μήνυμά σας στον κλάδο;

Αλ. Ραφαηλίδης: Να προσαρμοστούν άμεσα όλοι στις νέες τεχνολογίες. Όλα έχουν αλλάξει μέσα σε μια 3ετία. Δε μπορεί κάποιοι να μένουν πίσω, να μην ενδιαφέρονται, να ακολουθούν παλαιές μεθόδους,  και να θέλουν να προχωρήσουν παράλληλα με τους άλλους. Είναι ασυμβίβαστες καταστάσεις.

 

Υπάρχουν χρέη στην αγορά και ανοικτοί λογαριασμοί;

Αλ. Ραφαηλίδης: Ζούμε σε σκληρές συνθήκες. Υπάρχουν ακόμα διακανονισμοί χρεών που είναι σε εξέλιξη. Θέλω να πιστεύω ότι οδεύουν στην λήξη τους προς όφελος όλων και της αξιοπιστίας της αγοράς. Να τονίσω ότι τα οικονομικά προβλήματα δε λύνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Τα ανοίγματα που δημιουργήθηκαν στις Γενικές Ασφαλίσεις συναρτώνται και με την αλλαγή του τρόπου εργασίας. Μόλις επήλθαν αυτές οι αλλαγές στις συναλλακτικές σχέσεις της αγοράς εμφανίστηκαν και τα ανοίγματα. Εγιναν διακανονισμοί και θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθούν.

 

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics