Αλλάζουν οι καταναλωτικές συμπεριφορές

Τεχνολογία, customer experience και ανθρωποκεντρικότητα αλλάζουν άρδην τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς

7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ


Τεχνολογία, customer experience και ανθρωποκεντρικότητα αλλάζουν άρδην τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς

H τεχνολογία αλλάζει άρδην την συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline  περιβάλλον. Τέλος, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά.

 

Αυτά ήταν ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!».

 

700 και πλέον σύνεδροι…

Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α. Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού. Για «Ανθρωποκεντρικότητα» μεταξύ άλλων μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas ΑΕ, μέσα από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με θέμα «Από την Συστημικότητα στην ανατροπή».

Τέσσερις «καυτές» θεματικές ενότητες

Οι κύριες θεματικές ενότητες του συνεδρίου έδωσαν την ευκαιρία στους συνέδρους να ακούσουν αλλά και να συμμετέχουν με τις δικές τους ερωτήσεις μέσω του conferiemce.com για:  

  • Τον αναδυόμενο Έλληνα καταναλωτή και οι τις αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του
  • Τις νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς
  • Τις πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων
  • Τις προκλήσεις και τις προοπτικές για το αβέβαιο 2020

Επίσης, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παραλουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη – «ανάκριση» του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της  Μετρό ΑΕΒΕ, από το δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής, Πλάτωνα Τσούλο.

Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η ταυτότητα του συνεδρίου

Μέγας χορηγός του συνεδρίου ήταν η Autohellas Hertz. Χορηγοί οι εταιρείες  Client IQ, COSMOTE, IMPACT, PRAKTIKER, PROTERGIA, REGATE, SCOTWORK, VIVA WALLET και υποστηρικτές Χορηγοί οι ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ-ΣΑΒΒΙΔΗΣ, ΕΥΡΗΚΑ, DSV, MELISSA KIKIZAS, MY MARKET & METRO, NEON ENERGY, NetU και SONY. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν Kαθημερινή, Σκάι και Boussias Communications, χορηγός φιλοξενίας το Athenaeum InterContinental,  Conferience Experience Sponsor Conferience.com, Χορηγός εκτυπώσεων η PRESSIOUS ARVANITIDIS. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), της Ελληνικής Επιτροπής ECR (ECR Hellas) και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

 


Σχετικά με το ΙΠΕ

Το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2007, από στελέχη πωλήσεων απ’ όλους τους κλάδους της αγοράς, με αποστολή την προώθηση, την προβολή και την ανάπτυξη της επιστήμης των Πωλήσεων.Το ΙΠΕ φιλοδοξεί να είναι ο ισχυρότερος οργανισμός εκπροσώπησης των ανθρώπων των πωλήσεων στην Ελλάδα, που θα υποστηρίζει όσους ενδιαφέρονται να ενημερώνονται και να εξελίσσονται σε θέματα πωλήσεων. Πιστεύει στον άνθρωπο και πρεσβεύει τις αξίες της ακεραιότητας, της αξιοπιστίας, της ομαδικότητας και της δημιουργικότητας.Οι στόχοι του ΙΠΕ, είναι η προώθηση του επαγγέλματος των Πωλήσεων, η συνεχής ενημέρωση σε επίκαιρα θέματα Πωλήσεων, η εκπαίδευση σε Τεχνολογίες, Συστήματα και Διοίκηση Πωλήσεων, η πιστοποίηση των γνώσεων και των ικανοτήτων Πωλήσεων, η υλοποίηση ερευνών και μελετών στον τομέα των πωλήσεων και των συναφών κλάδων και η δημιουργία προϋποθέσεων συνεργασίας με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Παράλληλες επιδιώξεις του ΙΠΕ, είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του αγοραστικού κοινού, η συνδρομή σε κρατικούς ή μη φορείς για την εμπέδωση της κουλτούρας των πωλήσεων και η συνεισφορά στην ανάπτυξη της οικονομίας της αγοράς.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics