Ανανεώνει την παρουσία της στην αγορά η Allianz

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Με νέες ιδέες και στόχο να φέρει την Allianz πιο κοντά σε συνεργάτες και πελάτες, η κυρία Φιλίππα Μιχάλη CEO της Allianz Ελλάδος, μιλά στο insurance-eea για σχέδια, καινοτόμες πρωτοβουλίες, και προϊοντικές πολιτικές,  που θα αναπτυχθούν μέσα στο 2017 και θα φέρουν αέρα ανανέωσης στην εταιρεία.

Χαρακτηρίζει το 2017 χρονιά προκλήσεων για την Allianz Ελλάδος, η οποία στην παρούσα φάση καταγράφει τις «ασφαλιστικές περιοχές» που προσφέρονται για ανάπτυξη. «Θέλω», αναφέρει, 

«η Allianz να αποτελεί εταιρεία «πρότυπο» που θα προσελκύει επαγγελματίες να συνεργαστούν και πολίτες για να ασφαλιστούν και αυτό επιδιώκουμε μέσα από αλλαγές που σταδιακά θα προωθήσουμε αναδεικνύοντας τις δυνατότητες και τα υψηλά στάνταρ που διαθέτουμε και που διέπουν τη λειτουργία μας».

Σήμερα, τονίζει η κυρία Μιχάλη, «η εταιρεία μας βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης, που υπερβαίνει τα ποσοτικά κριτήρια. Θέλουμε να της δώσουμε μια νέα ώθηση που δεν αφορά μόνο την παραγωγική της πρόοδο αλλά και την ποιοτική της διάσταση.

Μας ενδιαφέρει να βρεθούμε πιο κοντά στους πολίτες, να αναδείξουμε τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Allianz».

Στο πλαίσιο αυτό,  συνεχίζει,

«έχουμε ένα πολυμέτωπο σχέδιο που περιλαμβάνει σειρά παρεμβάσεων οι οποίες αφορούν στην εξωστρέφεια, στην δημιουργία νέων προϊόντων, στην ενίσχυση των συνεργασιών, και στην βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών».

Σε αυτούς τους γενικούς άξονες, σύμφωνα με την κυρία Μιχάλη θα κινηθεί το 2017 η εταιρεία, προκειμένου να επιτύχει την σημαντική ποιοτική διαφοροποίηση που επιδιώκει και να ανέβει ακόμη υψηλότερα στη συνείδηση των καταναλωτών και των συνεργατών.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σε επίπεδο προϊόντων, η εταιρεία προτίθεται να αναπτυχθεί φέτος με καινοτόμες προτάσεις στον τομέας της Υγείας και της Αποταμίευσης-Επένδυσης δίνοντας υψηλές παροχές σε προσιτές τιμές.

Σύμφωνα με την κυρία Μιχάλη, οι δύο αυτοί τομείς απασχολούν τους  καταναλωτές και η εταιρεία σχεδιάζει σύγχρονες, εμπλουτισμένες  και ευέλικτες  λύσεις, οι οποίες θα είναι πιο προσιτές και θα απαντούν καλύτερα στις ανάγκες τους. Ενισχύοντας παράλληλα και το έργο των συνεργατών ώστε να έχουν στη διάθεσή τους ακόμα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα και να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους.

ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Στον τομέα των συνεργασιών, η εταιρεία δίνει έμφαση στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες και ενδιαφέρεται να αναπτύξει περαιτέρω το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, η Allianz δίνει κίνητρα για την είσοδο καινούργιων συνεργατών, επενδύει στη συνεχή  εκπαίδευσή τους και τους παρέχει όλα τα εχέγγυα προκειμένου να διακριθούν και να επιτύχουν εξαιρετικές επιδόσεις σε ένα δίκαιο πλαίσιο ανταμοιβής και επιβράβευσης.

Όπως αναφέρει η κυρία Μιχάλη,

«διαθέτουμε ένα καλό μηχανισμό στήριξης των νέων συνεργατών και θέλουμε να  έρθουν νέοι άνθρωποι να γνωρίσουν την εταιρεία και να συνεργαστούν μαζί μας».

ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

Πρόκληση για το 2017 αποτελεί για την Allianz η εκκίνηση μια νέας σχέσης με τους πελάτες.

«Θέλουμε να κάνουμε ακόμη πιο απλή και εύκολη την επικοινωνία μας»

τονίζει η κυρία Μιχάλη και εξηγεί πώς σε αυτή την κατεύθυνση δημιουργούνται υποδομές με στόχο τη πιο άμεση ενημέρωση και την παροχή πληρέστερης πληροφόρησης, ώστε να κατανοεί ο κάθε πελάτης παλιός, νέος ή δυνητικός, τι πληρώνει σε ένα συμβόλαιο, τι θα απολάβει και τι σημαίνει η συνεργασία με την  Allianz.

«Επιπλέον, θέλουμε να είμαστε ακόμα περισσότερο κοντά στο πελάτη, είναι σημαντικό ο πελάτης να νιώθει ότι έχει την ασφαλιστική του εταιρεία δίπλα του ειδικά σε "στιγμές αλήθειας" όπως είναι π.χ. η στιγμή της αποζημίωσης ή η στιγμή που ξεκινά τη συνεργασία του μαζί μας και με γνώμονα αυτό επανασχεδιάζουμε τον τρόπο διάδρασης μαζί του».

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics