Ανεβαίνουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις

Συνεχίζεται η άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Η διαδικασία κερδίζει έδαφος στην εποχή της έλλειψης χρόνου, την ολοένα αυξανόμενη χρήση του ίντερνετ ή και τελικά λόγω των νεαρών ηλικιακών κοινών που επιλέγουν γρήγορες, εύκολες, και χωρίς μετακίνηση αγορές.

Αυτό που προκύπτει είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα έχει ακόμη ανοδικό δρόμο να διανύσει ενώ για το 2019 οι εκτιμήσεις μιλούν για on-line πωλήσεις που θα ανέλθουν στα 4 δισ. ευρώ, έναντι 3,6-3,7 δισ. ευρώ, που κατά εκτιμήσεις ανήλθαν πέρυσι. Οι on-line καταναλωτές, που ήδη μετρώνται σε περίπου 3,8 εκατομμύρια εισέρχονται δυναμικότερα στην αγορά. Μάλιστα από τις έρευνες προκύπτει ότι γίνονται περισσότερο έμπειροι και πιο σταθεροί –συνειδητοποιημένοι- στις αγοραστικές τους επιλογές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην ηλεκτρονική έκδοση του ΣΕΠΕ «επτά στους δέκα απαντούν ότι πρώτα βλέπουν κάτι on-line και στη συνέχεια το αγοράζουν off-line, ενώ το 85% κάνει πάνω από το 80% των αγορών του από ελληνικά e-shops. Να σημειωθεί ότι ήδη 7.000 επιχειρήσεις διαθέτουν ψηφιακά κανάλια πώλησης. Επίσης το ήμισυ του τζίρου των online πωλήσεων πραγματοποιείται με τη χρήση πιστωτικών καρτών. Κατά κύριο λόγο οι Έλληνες αγοράζουν ηλεκτρονικά αεροπορικά εισιτήρια, ηλεκτρονικά gadget και βιβλία, ενώ υψηλά κινούνται οι on-line παραγγελίες φαγητού και ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ.

Στην τόνωση των on-line πωλήσεων αποσκοπούν πρωτοβουλίες όπως η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώνει για έκτη χρονιά ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου GR.EC.A. Στη φετινή Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου (4 έως και τις 11 Μαρτίου) συμμετέχουν 334 ηλεκτρονικά καταστήματα .

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics