Ελ. Τοπάλη: η Interlife είναι εταιρεία που δίνει αξία στον άνθρωπο

Η Έλενα Τοπάλη Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Interlife μιλά στον Γιάννη Βερμισσώ.

Με την έλευση της πανδημίας, η ανθρωπότητα ήρθε αντιμέτωπη με μια νέα πραγματικότητα η οποία έφερε σημαντικές αλλαγές στο ευρύτερο φάσμα κοινωνικών και επιχειρησιακών δραστηριοτήτων.

Πολλές εταιρείες προέταξαν κοινωνικά υπεύθυνες δράσεις και πρακτικές με στόχο την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας αλλά και την ενεργή συμμετοχή στη μάχη για την καταπολέμησή της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η INTERLIFE Ασφαλιστική.

Με πυρήνα το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς», η βορειοελλαδική εταιρεία κατάφερε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και ταυτόχρονα να θέσει  τον πήχη ακόμη ψηλότερα. Έδρασε με ταχύτατα αντανακλαστικά, αφού πρώτα αναπροσάρμοσε τις λειτουργίες της σεβόμενη τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Όπως επισημαίνει η Έλενα Τοπάλη, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Εταιρείας, «η INTERLIFE δίνει αξία στον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, τον συνεργάτη, τον πελάτη φροντίζοντας να βρίσκεται πλάι του με άμεσο και έμμεσο τρόπο. Διαχρονικά φροντίζει να ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει εδραιωθεί στα 30 χρόνια λειτουργίας της. «Θέλουμε άνθρωποι και εταιρεία να πηγαίνουμε ένα βήμα παραπέρα, και αυτό να το αποδίδουμε στους ασφαλισμένους μας τους συνεργάτες μας και την Κοινωνία γενικότερα. Με μεγάλη μας χαρά στρώσαμε το τραπέζι τα Χριστούγεννα μαζί με το Δήμο Θεσσαλονίκης για 600 πολύτεκνες οικογένειες της πόλης μας. Με το σύνθημα πάνω απ’ όλα ο άνθρωπος καταφέραμε να σταθούμε στο πλευρό χιλιάδων συνανθρώπων μας μέσα από χορηγίες τροφίμων σε πολλές περιοχές της χώρας».

Πράγματι, όπως επισημαίνει η κυρία Τοπάλη, «η INTERLIFE ήταν εκεί, δίπλα στους πληγέντες στην Καρδίτσα, στο Χαμόγελο του Παιδιού, στο Αμύνταιο Φλώρινας και όπου αλλού οι ανάγκες ήταν αυξημένες, αγγίζοντας αθροιστικά τους 5 τόνους χορηγούμενων τροφίμων το 2020.

Επίσης, αναφέρει » η εταιρεία μας επικεντρώνεται και σε ενδοεταιρικές δράσεις Κοινωνικής Ευθύνης δίνοντας έμφαση σε ενέργειες που δεν απαιτούν εξωτερική παρουσία λόγω των περιορισμών του COVID19. Στην INTERLIFE η συνολική αντίληψη για τον εργαζόμενο, όπως έχει καθοριστεί και από την διοίκηση της εταιρείας, υπερβαίνει τα στενά όρια μιας παροχής, ή μιας πρωτοβουλίας. Αποτελεί μια σταθερή διαχρονική επιλογή η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς. Όπως, μέσα από τη δράση η Γωνία της Αγάπης οι εργαζόμενοι της εταιρείας προχωρούν σε Καταθέσεις Αγάπης όλο το χρόνο με προγραμματισμένες προσφορές τροφίμων, ρούχων, παιχνιδιών ή οτιδήποτε άλλο κριθεί απαραίτητο με στόχο την ενίσχυση Φορέων και Συλλόγων».

Ακόμα, θέλοντας να αποδώσει το περίγραμμα των σχετικών αποφάσεων και δράσεων μας τονίζει εμφατικά ότι :  » Στην INTERLIFE η καρδιά της προσφοράς χτυπάει δυνατά. Μέσω των δράσεων της συμβάλλει στην ενίσχυση του έργου των αποδεκτών, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει τις κοινές δράσεις του προσωπικού  διαμορφώνοντας συλλογική συνείδηση. Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς» της εταιρείας χαρακτηρίζεται από στρατηγικό σχεδιασμό με την προσφορά να αποτελεί ενεργό και αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της».

 

 

© INSURANCE EEA 2021. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics