Επενδύει στην ψηφιακή αναβάθμιση και τις εύχρηστες digital παροχές η  EUROLIFE FHH

Του Γιάννη Βερμισσώ

“Η ενσωμάτωση των digital εργαλείων στην καθημερινή δραστηριότητα μιας ασφαλιστικής επιχείρησης έχει ρόλο «game changer» και επηρεάζει σημαντικά την επόμενη ημέρα”, αναφέρει ο κ. Σωτήρης Ματσιούλας Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Εργασιών & Εξυπηρέτησης της Eurolife FFH ο οποίος και περιγράφει όλο το εύρος της digital λειτουργίας και υποδομής της εταιρείας του.

Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε, απαντώντας στο ερώτημα που του  θέσαμε αναφορικά με την προσήλωση και τις ενέργειες της Eurolife FFH στην εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας στην καθημερινότητα της ιδιωτικής ασφάλισης. Ένα θέμα, για το οποίο ο κ. Ματσιούλας μας ανέλυσε την δυνατότητα που έχει η εταιρεία να εξυπηρετήσει ψηφιακά πελάτες και συνεργάτες , το φάσμα εργασιών που μπορεί να διενεργήσει εξ αποστάσεως, καθώς και την υποδομή της για  να ανταποκρίνεται με πληρότητα στις αυξημένες απαιτήσεις της αγοράς.

Όπως επισημαίνει , «στη Eurolife FFH επενδύουμε συστηματικά στην ψηφιακή αναβάθμιση των διαδικασιών μας, με στόχο να είμαστε δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, όποια στιγμή μας χρειαστούν. Ιδιαιτέρα σήμερα, με δεδομένες τις συνθήκες και την περίοδο που διανύουμε, η ανάγκη να λειτουργούμε online και να προσφέρουμε ψηφιακά τις υπηρεσίες μας είναι πιο επιτακτική από ποτέ άλλοτε».

ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Στο πλαίσιο αυτό τονίζει ότι «εδώ και αρκετά χρόνια, η εταιρεία μας έχει φροντίσει να αναβαθμίσει τα συστήματα και τις υπηρεσίες της, χρησιμοποιώντας νέες και πρωτοπόρες τεχνολογίες. Έχουμε αναπτύξει ψηφιακά εργαλεία για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, τα οποία λειτουργούν απρόσκοπτα και τους παρέχουν πολλές ελευθερίες και δυνατότητες. Όλοι οι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στο Eurolife Connect, την onlineεφαρμογή που τους επιτρέπει να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για τα ασφαλιστήριά τους, ενώ οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούν το Eurolife Partners για να ετοιμάσουν προσφορές, να τιμολογήσουν και να εκδώσουν ακόμη και online σε πραγματικό χρόνο. Και τα δύο αυτά εργαλεία αναβαθμίζονται τακτικά από εμάς, με νέες δυνατότητες και λειτουργικότητες, ώστε οι άνθρωποι που μας εμπιστεύονται να μπορούν πολύ εύκολα να πραγματοποιήσουν όποια εργασία επιθυμούν. Επίσης, σε συνεργασία με τη Sales force, έχουμε αναπτύξει ένα ιδιαίτερα καινοτόμο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, μέσω του οποίου είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μια ξεχωριστή εμπειρία στους πελάτες που επικοινωνούν μαζί μας. Το νέο αυτό σύστημα CRM μας επιτρέπει να έχουμε εύκολα και άμεσα πρόσβαση στη συνολική δραστηριότητα του πελάτη, να διαχειριζόμαστε αιτήματα πελατών και συνεργατών σε πραγματικό χρόνο και να τους παρέχουμε εξειδικευμένη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση – το οποίο αποδείχθηκε ιδιαίτερα λειτουργικό κατά την περίοδο του lockdown».

ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΉ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Η ξαφνική εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης δημιούργησε μια νέα κατάσταση, τονίζει ο κ. Ματσιούλας και περιγράφει την άμεση ενεργοποίηση της εταιρείας και των ανθρώπων της: «Στη Eurolife FFH κινηθήκαμε με ταχύτητα και ευελιξία και κρατήσαμε ζωντανή την επαφή μας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, μέσω των ψηφιακών μας εργαλείων. Εφαρμόσαμε άμεσα σύστημα εργασίας από το σπίτι, μεταφέραμε στο online περιβάλλον όλες τις καθημερινές μας δραστηριότητες. Η λειτουργία μας συνεχίστηκε απρόσκοπτα, χωρίς να δημιουργούνται εμπόδια ή δυσκολίες στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούσαμε και εξυπηρετούσαμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Με τις κατάλληλες παρεμβάσεις και οδηγίες, εφαρμόσαμε καθολικά ηλεκτρονικό τρόπο τόσο για την επικοινωνία μας όσο και για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, σε όλα τα κανάλια πωλήσεων και όλες τις προϊοντικές μας κατηγορίες και σε όλο το φάσμα της δραστηριότητάς μας, πωλήσεις, εκδόσεις, διαχείριση χαρτοφυλακίων, αποζημιώσεις, εξυπηρέτηση. Παράλληλα  με τη χρήση online εφαρμογών τηλεδιάσκεψης, εξασφαλίσαμε το μέγιστο επίπεδο εσωτερικής επικοινωνίας και συντονισμού, διασφαλίζοντας με αυτόν το τρόπο την ομαλή συνέχιση της δραστηριότητάς μας. Με δεδομένες τις συνθήκες, εφαρμόστηκε το σύστημα εργασίας από το σπίτι και, χάρη στην ψηφιακή οργάνωση του οργανισμού μας,  παρασχέθηκαν από την πρώτη στιγμή με συνέπεια και επαγγελματισμό όλες οι υπηρεσίες μας. Μεριμνούμε διαρκώς, να είμαστε  με επάρκεια στο πλευρό των πελατών και των συνεργατών μας και φροντίζουμε να ανανεώνουμε συνεχώς τα digital εργαλεία μας, προσθέτοντάς τους ακόμα περισσότερες λειτουργίες, με απώτερο στόχο να ανταποκρινόμαστε συνεχώς στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής».

 

 

 

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics