Επενδύει στο Δίκτυο Συνεργατών η Ευρωπαϊκή Πίστη

Συνέντευξη στον Γιάννη Βερμισσώ

Συνέντευξη στον Γιάννη Βερμισσώ

Η Ευρωπαϊκή Πίστη εμμένει ανθρωποκεντρικά. Υποστηρίζει την ανάπτυξή της μέσω των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και δίνει άμεσα κίνητρα στους νέους συνεργάτες. Θεωρεί ως συγκριτικό της πλεονέκτημα την προσήλωσή της στον άνθρωπο. «Γι΄αυτό και έχουμε δημιουργήσει ένα επαγγελματικό περιβάλλον μοναδικό με ακρογωνιαίο λίθο της στόχευσής μας την φροντίδα των συνεργατών μας» αναφέρει  ο Διευθυντής Marketing & Υποστήριξης Δικτύου Πωλήσεων κ. Γιώργος Γκοτζαγεώργης.


Είναι ξεκάθαρο στην αγορά και τους συντελεστές της πώς η Ευρωπαική Πίστη είναι μια εταιρεία που δίνει έμφαση στο δίκτυο συνεργατών της. Πιστεύει σε αυτό και «χτίζει» την ανάπτυξή της εστιάζοντας στην ποιοτική και ποσοτική εξέλιξη του δικτύου της. Έχει σχέδιο, οργάνωση, διαφανή «άποψη», για το θέμα αυτό που αποτελεί τον κορμό των εργασιών της. Στο πλαίσιο αυτό το insurance eea μιλώντας με τον κ. Γκοτζαγεώργη εστίασε στον συγκεκριμένο τομέα του Δικτύου της επιδιώκοντας να λάβει μια τεκμηριωμένη και σφαιρική προσέγγιση. Όπως μας διευκρίνισε συνοπτικά και «επί της αρχής», «η ξεκάθαρη πολιτική μας για ανάπτυξη αποκλειστικά μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, η σταθερότητα του Κανονισμού Πωλήσεων, η κεφαλαιακή μας βάση και το επίπεδο φερεγγυότητας της Εταιρίας δημιουργούν και διατηρούν ένα εξαιρετικό κλίμα υποστήριξης, αλληλεγγύης και προσανατολισμού στη συνεχή αυτοβελτίωση και εξέλιξη του Συνεργάτη.» Στην βάση αυτή διαρθρώθηκε και η συζήτησή μας.


Πόσοι άνθρωποι απαρτίζουν σήμερα το Δίκτυο πωλήσεων σας  και ποιες είναι οι βλέψεις σας, τα σχέδιά σας  για την εξέλιξή του;


Η Ευρωπαϊκή Πίστη διαθέτει το μεγαλύτερο Δίκτυο Πωλήσεων στην Ασφαλιστική Αγορά: Περίπου 5.500 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, οι οποίοι εξυπηρετούνται από 100 Καταστήματα Πανελλαδικά.

Η φροντίδα των Συνεργατών μας αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας, η οποία ξεκάθαρα υποστηρίζει την ανάπτυξη αποκλειστικά μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Σε αυτό το πλαίσιο, διαχρονικά αναπτύσσουμεπολιτικές, υπηρεσίες, προϊόντα, συστήματα και τεχνολογίες που υποστηρίζουν αποτελεσματικά τον Συνεργάτη μας, που τον διευκολύνουν δηλαδή στην προσέγγιση, στην εξυπηρέτηση και στην διακράτηση του σύγχρονου καταναλωτή.


Ποιες ευκολίες, κίνητρα, προνόμια, πλεονεκτήματα παρέχετε στους ανθρώπους σας;


Πρώτα από όλα, έχουμε δημιουργήσει έναν αναπτυξιακό Κανονισμό, που υποστηρίζει ουσιαστικά και ενισχύει οικονομικά το πολυπληθές και ποιοτικό δίκτυο των Συνεργατών μας. Όπως προανέφερα, έχουμε περίπου 5500 Συνεργάτες, οι οποίοι υποστηρίζονται από μια ευρεία διοικητική δομή πωλήσεων, πέντε επιπέδων (Εμπορική Διεύθυνση, Διευθύνσεις Πωλήσεων, Περιφερειακές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις Καταστημάτων και Προϊσταμένους Πωλήσεων). Έτσι, οι νέοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που εντάσσονται στο δίκτυο μας, είναι σε θέση να αξιοποιούν από την πρώτη ημέρα τις σημαντικές παροχές, τα ανταγωνιστικά προϊόντα και κυρίως τις πλήρως αυτοματοποιημένες ηλεκτρονικές διαδικασίες της Εταιρίας, που επιτρέπουν σε κάθε Συνεργάτη να λειτουργεί αυτόνομα και ανεξάρτητα από το γραφείο του. Παράλληλα, σε επίπεδο δημιουργίας συνθηκών ασφάλειας και υποστήριξης, θεωρώ ότι το επαγγελματικό περιβάλλον της Ευρωπαϊκής Πίστης είναι μοναδικό: η ξεκάθαρη πολιτική μας για ανάπτυξη αποκλειστικά μέσω του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, η σταθερότητα του Κανονισμού Πωλήσεων, η κεφαλαιακή μας βάση και το επίπεδο φερεγγυότητας της Εταιρίας δημιουργούν και διατηρούν ένα εξαιρετικό κλίμα υποστήριξης, αλληλεγγύης και προσανατολισμού στη συνεχή αυτοβελτίωση και εξέλιξη του Συνεργάτη.


Σε θέμα κατάρτισης και εκπαίδευσης του Δικτύου ποια είναι η μέριμνά σας;


Το Τμήμα Εκπαίδευσης της Εταιρίας μας, ανταποκρινόμενο στις νέες προκλήσεις του Κλάδου μας, υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών, σε συνεργασία με καταξιωμένους τοπικούς και διεθνείς εκπαιδευτικούς Οργανισμούς, όπως το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και η Limra International. Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με νέες, χρηστικές και επίκαιρες ενότητες, οι οποίες εμπνέουν τους Συνεργάτες μας και ενισχύουν τις ήδη υψηλές γνώσεις και δεξιότητες τους. Η διαρκής αύξηση του αριθμού των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και η ευρεία γεωγραφική τους διασπορά οδήγησε την Εταιρία ήδη από το 2003, στη δημιουργία του ilearn, της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας εκπαίδευσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Σήμερα, η πλήρως αναβαθμισμένη πλατφόρμα ilearn3, ενσωματώνει ότι πιο σύγχρονο στη διαδραστική και εξ’ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση και παρέχει τη δυνατότητα στους Συνεργάτες μας να έχουν πρόσβαση και ενημέρωση 24/7/365, σε όλο το φάσμα των εκπαιδευτικών τους αναγκών, όπως εκπαίδευση στα προϊόντα της Εταιρίας και στους όρους που τα διέπουν, στις βασικές αρχές κλάδων ασφάλισης, στις τεχνικές πωλήσεων, αλλά και επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση γνώσεων σύμφωνα με τις αποφάσεις της ΤτΕ.

Το 2016 ήμασταν η πρώτη ασφαλιστική εταιρία που παρείχε τη δυνατότητα της εξ’ αποστάσεως επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης, επιτρέποντας σε περίπου 1700 Συνεργάτες μας να επαναπιστοποιηθούν από την άνεση του γραφείου τους.

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στις αρχές Ιανουαρίου 2018, ξεκινάει το «Executive Sales Insurance Program», το πρώτο μακροχρόνιο ασφαλιστικό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα, που σχεδίασε η Εταιρία μας σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποκλειστικά για τους ανθρώπους του Δικτύου Πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης.


Θεωρείτε ότι η ανθρωποκεντρική ανάπτυξη της εταιρείας της αποστερεί κάτι από αυτή την σύγχρονη ιντερνετική προσήλωση που παρουσιάζεται ως φαινόμενο στην παγκόσμια αγορά;


Καταρχήν, επιτρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας κάποια δεδομένα για το θέμα της «ιντερνετικής προσήλωσης» όπως εύστοχα αναφέρετε. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων ως παγκόσμιο φαινόμενο, έχει επηρεάσει και την Ασφαλιστική Βιομηχανία, η οποία φαίνεται να υιοθετεί με αυξημένη ταχύτητα τις digital υπηρεσίες, προς όφελος των ασφαλισμένων αλλά και των Δικτύων Πωλήσεων. Ο νέος ψηφιακός κόσμος επιτρέπει στις εταιρίες και στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές την επεξεργασία πλήθους δεδομένων (bigdata) στοχεύοντας στην αποτελεσματικότερη προσέγγιση συγκεκριμένων καταναλωτικών ομάδων (targeting), σε χρόνο και με τρόπο που αυτές επιθυμούν. Αντίστοιχα, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων έχει απλοποιηθεί καθώς πλέον έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά από την εταιρία τους, αλλά και να ενημερώνονται, να αιτούνται την ασφάλιση τους, να πληρώνουν τα ασφάλιστρα τους ή να τροποποιούν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους 24/7/365.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που πραγματοποίησε η MountOnyx σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Βιέννης, η online Ασφάλιση στην Ευρώπη δεν ξεπερνά το 9%, ενώ το υψηλότερο ποσοστό που καταγράφεται στο Ην. Βασίλειο, αγγίζει μόλις το 12%. Προφανώς, γι’ αυτό το λόγο πλέον διεθνώς υιοθετείται ο όρος «researchonline, buyoffline» καταδεικνύοντας ακριβώς την αδυναμία των εναλλακτικών δικτύων να ολοκληρώσουν την πώληση ενός ασφαλιστικού προϊόντος ή/και υπηρεσίας.Επομένως, η προσήλωση της Εταιρίας μας στον άνθρωπο προφανώς και δεν δημιουργεί πρόβλημα, αντίθετα θα έλεγα ότι αποτελεί συγκριτικό της πλεονέκτημα.


Ποιος είναι ο ιδανικός πωλητής ασφαλίσεων και πώς η Ε.Π τον δημιουργεί; Υπάρχει στρατηγική σε αυτό θέμα.


Στην Ευρωπαϊκή Πίστη πρόσφατα δημιουργήσαμε το Δίκτυο Επίλεκτων Συνεργατών (ΔΕΣ), το οποίο σήμερα απαρτίζεται από περίπου 500 Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, που ακολουθούν συγκεκριμένο μοντέλο εργασίας, στο πλαίσιο του νέου εταιρικού «ΟΝΕΙΡΟΥ».

Ο ιδανικός Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι αυτός που καθημερινά ενημερώνει υπεύθυνα την κοινωνία για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει και τον τρόπο για να εξασφαλιστεί έναντι αυτών, αποκτώντας το κατάλληλο Ασφαλιστικό Προϊόν.

Αυτός θα πρέπει να είναι ο μόνος στόχος κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή καθώς μόνο αυτός ο στόχος τον «πληρώνει» και αντίστοιχα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην υφιστάμενη και μελλοντική του πελατειακή βάση.

Για το νέο σύστημα (ΔΕΣ) η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει δημιουργήσει ένα πλήρες πρόγραμμα ανάπτυξης που περιλαμβάνει συστηματική εκπαίδευση, διαρκή παρακίνηση, πρόσθετες παροχές και κίνητρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, που εντάχθηκαν στο Δίκτυο Επίλεκτων Συνεργατών, αύξησαν κατακόρυφα τα εισοδήματα τους, αξιοποιώντας τους πελάτες Κλ. Αυτοκινήτου και ενίσχυσαν αντίστοιχα την πιστότητα των πελατών τους.

 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics