Επίσκεψη του Vienna Insurance Group στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Εκπρόσωποι του Vienna Insurance Group, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με 50 ασφαλιστικές εταιρείες σε 25 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα ύψους 9,4 δισ. ευρώ το 2014, επισκέφθηκαν πρόσφατα την Υδρόγειο

Εκπρόσωποι του Vienna Insurance Group, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με 50 ασφαλιστικές εταιρείες σε 25 χώρες και συνολικά ασφάλιστρα ύψους 9,4 δισ. ευρώ το 2014, επισκέφθηκαν πρόσφατα την Υδρόγειο Ασφαλιστική, με σκοπό την ενημέρωση και καθοδήγησή τους αναφορικά με τη μεθοδολογία και τεχνογνωσία  υλοποίησης δύο σημαντικών λύσεων της SAS, που έχει υιοθετήσει η ελληνική εταιρεία  στους  κρίσιμους τομείς της Διαχείρισης Δεδομένων και Ασφαλιστικής Απάτης. 

Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις αρχές Μαρτίου στα Κεντρικά Γραφεία της Υδρογείου στην Αθήνα, συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη, μεταξύ αυτών και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι, δύο εκ των θυγατρικών του Αυστριακού ασφαλιστικού ομίλου στη Ρουμανία (ASIROM & OMNIASIG).

Εκ μέρους της Υδρογείου, συμμετείχαν ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Παύλος Κασκαρέλης, ο Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνων και Αναλογιστικής, κ. Θάνος Αγγελόπουλος, καθώς και ομάδα εργασίας στελεχών των Διευθύνσεων Αποζημιώσεων, Διαχείρισης Κινδύνων – Αναλογιστικής και Εσωτερικού Ελέγχου. Παρευρέθηκαν επίσης στελέχη της SAS, η οποία αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της Υδρογείου και του Vienna Insurance Group στους τομείς της Διαχείρισης Δεδομένων και Ασφαλιστικής Απάτης.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσιάσθηκε από την Υδρόγειο η εξέλιξη των δύο έργων όπως αυτά υλοποιούνται, μέσω των ανάλογων  μηχανογραφικών εφαρμογών, τα τελευταία δύο χρόνια. Η παρουσίαση εστίασε ιδιαίτερα στην τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η εταιρεία στους τομείς αυτούς καθώς και τα σημαντικά οφέλη που έχει αποκομίσει σε δύο επίπεδα:

–    Τη βελτίωση της λήψης στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων, μέσω της εξασφάλισης πιο ποιοτικών δεδομένων που χρησιμοποιούνται στην τιμολόγηση των προϊόντων της, την αποθεματοποίηση, την πελατοκεντρική στρατηγική της, κ.ά.,

–    Την καθημερινή της λειτουργία και πρακτική, όπως, για παράδειγμα, την αναβάθμιση της λειτουργίας της Διεύθυνσης Αποζημιώσεων, μέσω της καλύτερης ανίχνευσης και διαχείρισης πιθανών περιπτώσεων ασφαλιστικής απάτης.

 Η συνάντηση έκλεισε με μία ενδιαφέρουσα συζήτηση πάνω σε επιμέρους σημεία της παρουσίασης, καθώς και ανταλλαγή απόψεων για τις ασφαλιστικές αγορές της Ελλάδας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.  

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics