Έρευνα: “Η διαφήμιση μέσα από τα μάτια των καταναλωτών” – Νέα στοιχεία προσδίδουν αξία στην προβολή

Πανελλαδική έρευνα που δίνει πολλά στοιχεία σχετικά με το πώς η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζει την διαφήμιση και το πώς σήμερα που βρίσκεται σε μια νέα εποχή από άποψη αξιών, και προτεραιοτήτων αξιολογεί διάφορα θέματα διενέργησε η Focus Bari για την Acrossmedia241.
Στην έρευνα η οποία παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου έδειξε συνοπτικά τα εξής:
  • Εξαιτίας των διάφορων προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελληνική κοινωνία, ειδικά μετά την πανδημία, οι Έλληνες έχουν αναθεωρήσει προτεραιότητες και αξίες, δίνοντας μεγαλύτερη σημασία στην κοινωνική ευθύνη, εκτιμώντας ιδιαίτερα οργανισμούς και επωνυμίες/brands που είναι αυθεντικά κοινωνικά ευαίσθητες.
  • Παράλληλα, όλοι οι Έλληνες είναι πλέον online, με διαφορετικά επίπεδα τεχνογνωσίας ο καθένας, αναγνωρίζοντας την ανάγκη και τη χρησιμότητα της διαφήμισης στην καθημερινότητα τους.
  • Οι καταναλωτές φαίνεται να εκτιμούν την ποιότητα αλλά όχι την ποσότητα των διαφημίσεων, ειδικά στο digital περιβάλλον, δηλώνοντας πως είναι ενοχλητικές έως και εκνευριστικές.
Θέλοντας να αντιμετωπίσει τα προαναφερθέντα, η Acrossmedia241 προτείνει μια νέα υπηρεσία που προσφέρει premium διαφημίσεις, που προσελκύουν περισσότερο τους καταναλωτές στο να αλληλοεπιδράσουν, δίνοντας τους και ένα κίνητρο παραπάνω ως ανταμοιβή για το χρόνο τους καθώς η Acrossmedia241 με την υπηρεσία humanads, θα αποδίδει μόνιμα το 10% των κερδών της σε επιλεγμένους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς, στην επιλογή των οποίων θα μπορεί να συμμετέχει ο καταναλωτής. Με αυτό τον τρόπο τα humanads φέρνουν στη διαφήμιση μια νέα δύναμη, μέσω της κοινωνικής ευαισθησίας και της συμμετοχής των ανθρώπων.

 Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

See the whole survey presentation here
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics