EurolifeFFH: ο πολιτισμός έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους

Η EurolifeFFH, στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει ενεργά όλες τις πρωτοβουλίες του που αναδεικνύουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, τη μοντέρνα και σύγχρονη Τέχνη,σε παιδιά, οικογένειες και ενήλικες από ολόκληρη τη χώρα. Το 2020, η συνεργασία των δύο οργανισμών συνεχίστηκε απρόσκοπταμε σημαντικές πρωτοβουλίες, ακόμη και σε μία περίοδο που σημαδεύτηκε από μεγάλες προκλήσεις για όλους.

Μέσα από περισσότερες από 15 δράσεις, ψηφιακά ή δια ζώσης, και λαμβάνοντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, η EurolifeFFHκαι το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης απέδειξαν πως η αγάπη για τον Πολιτισμό και την Τέχνη βρίσκει πάντα τρόπουςκαι μέσα για να εκφράζεται.

 

Στον πυρήνα των δραστηριοτήτων βρέθηκαν παιδιά από όλη την Ελλάδα. Με τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα,απέκτησαν μοναδικές εμπειρίεςκαι την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου και να γνωρίσουν τον αρχαίο ελληνικό και κυρίως τον κυκλαδικό πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 3.500 παιδιάσυμμετείχαν σε δράσεις, όπως οι σχολικές επισκέψεις στο Μουσείο,τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου,οι εκπαιδευτικές Μουσειοσκευέςκαι ταSummerCamps. Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με 26.500 έργα παιδιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συνεχίστηκε για ακόμα μία χρονιά το διαπολιτισμικόπρόγραμμα «Όλοι Παρέα στο Μουσείο»για παιδιά από διαφορετικές εθνικές κοινότητες που ζουν στην Αθήνα.

 

Ο πολιτισμός έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους, χωρίς διακρίσεις. Βοηθώντας τους ανθρώπους με δυσκολίες στην όραση και την ακοή,το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη τηςEurolifeFFH,δημιούργησε δύο videosστην ελληνική νοηματική γλώσσακαι στα διεθνή νοήματα με αντίστοιχο υποτιτλισμό στα ελληνικά και αγγλικά, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Το πρώτο video-ξενάγηση στον Κυκλαδικό Πολιτισμό προβάλλεται εντός του Μουσείου, στον όροφο με την Κυκλαδική Συλλογή, και στο website του. Το δεύτερο video, που περιλαμβάνει πληροφορίες για το Μουσείο και οδηγίες για την πρόσβαση σε αυτό, προβάλλεται στο website, αλλά και στην είσοδο του Μουσείου, στον χώρο υποδοχής.

 

Εκτός όμως από τις ενδιαφέρουσες δράσεις που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνηςείχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος το 2020 σε μια σειρά δράσεων. Συνολικά περισσότεροι από 650Φίλοι του Μουσείουσυμμετείχαν σε ενέργειες που στόχο είχαν να τους φέρουν σε επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τη σύγχρονη τέχνη, διερευνώντας τους δεσμούς του χθες με το σήμερα.

 

Παράλληλα, με την πανδημία να έχει εντάξει την ψηφιακή πραγματικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας, διατρέχοντας κάθε είδους σχέσης όπως αυτή με τις τέχνες και τον πολιτισμό, η EurolifeFFHυποστήριξε όλες τις σπουδαίες ψηφιακέςπρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Περισσότεροι από 10.000 διαδικτυακοί επισκέπτεςαξιοποίησαν την ελεύθερη πρόσβαση στον κατάλογο της έκθεσης «TAKIS. Γλύπτης του Mαγνητισμού, του Φωτός και του Ήχου» μέσα από ένα δυναμικόδίγλωσσο microsite, ενώ εκατοντάδες χρήστες έχουν ήδη περιηγηθεί στις ψηφιακές ξεναγήσεις του Μουσείου, διαβάζοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες για επιλεγμένα εκθέματα.

 

Για τη EurolifeFFHαξία έχεινα υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον πολιτισμό και την τέχνη, προάγοντας την γνώση και τη δημιουργικότητα.Γι’ αυτό, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης,συμβάλει διαχρονικά στην προώθηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και τη διάδοσήτουεντός και εκτός συνόρων, εμπνέοντας και προάγοντας το δημιουργικό διάλογο μεταξύ των ανθρώπων.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics