Focus Bari: Ένας στους δύο Έλληνες έχουν AD BLOCKER – Αποφεύγουν και ενοχλητικές διαφημίσεις

Η Πανελλήνια Έρευνα Profiles διεξάγεται σε συνεχή βάση στην Ελλάδα από την Focus Bari | YouGov. Η πρόσφατη έκδοσή της τον Μάρτιο 2022 σε δείγμα 6.676 ατόμων έδειξε ότι:
  • Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν Ad Blocker
  • Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ ανδρών και νεαρών ηλικιών, και…
  • Πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers απ’ ότι στα κινητά
  • Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές / intrusive διαφημίσεις, για να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά, να βελτιώσουν την εμπειρία περιήγησής τους και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics