Γ. Ζάχος: Οι πρωταγωνιστές της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης για το 2019

Του Γιάννη Βερμισσώ

Την ανάπτυξη της διαμεσολάβησης στη νέα εποχή, και το πώς θα επιτευχθεί, προσδιορίζει ο κ. Γιώργος Ζάχος εκτιμώντας παράλληλα ότι το 2019 θα είναι για την ιδιωτική ασφάλιση μια χρονιά με νέες προκλήσεις αλλά και ομοιότητες με το παρελθόν. Όπως αναφέρει στο insurance eea, η αγορά έχει περιθώρια να εξελιχθεί και με περισσότερα από σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα, να έλθει πιο κοντά στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και των νοικοκυριών που εμφανίζουν το φαινόμενο της υποασφάλισης.

Αυτό συνιστά μια πρόκληση στην οποία πρέπει να ανταποκριθεί η ασφαλιστική βιομηχανία περνώντας σε υψηλά επίπεδα εργασιών. Όμως διακρίνει, ότι χρειάζεται ακόμα λίγος χρόνος καθώς υπάρχει από τα περασμένα έτη ο απόηχος των μεγάλων μεταβολών που επήλθαν σε επίπεδο νομοθεσίας, λειτουργίας, πλαισίου… Αυτό, θεωρεί, ότι χρειάζεται χρόνος ωρίμανσης για να ξεπεραστεί οπότε και θα επιτρέψει τη δυναμική αλλαγή στην ιδιωτική ασφάλιση και την αξιοποίηση των ευκαιριών.

Τονίζει ότι το «κλειδί» για το πέρασμα στο νέο περιβάλλον και σε υψηλότερες επιδόσεις, με δεδομένη την επένδυση των εταιρειών σε υποδομές, βρίσκεται πρωτίστως στην ενημέρωση των συνεργατών.

Επένδυση στο δίκτυο

Εμείς, αναφέρει, στην NP, έχοντας επενδύσει δομικά και οργανωτικά στην εταιρεία, θα επιμείνουμε περισσότερο και ευρύτερα στην ενημέρωση των συνεργατών μας ώστε να αφομοιώσουν πλήρως το νέο θεσμικό περιβάλλον και να εντοπίσουν τις ευκαιρίες που ανοίγονται στη νέα εποχή που περνά ο κλάδος. Θα τους στηρίξουμε σε αυτή τη διαδικασία και θέλουμε να πετύχουν. Θέλουμε, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές να βγουν ωφελημένοι, να προωθήσουν τις εργασίες τους ώστε οι επιχειρήσεις τους, τα γραφεία τους να είναι και βιώσιμα και να αναπτύσσονται ορθολογικά έχοντας ένα ευχαριστημένο πελατολόγιο ενημερωμένο στο οποίο θα παρέχονται υψηλές υπηρεσίες από τους ίδιους και τις εταιρείες φυσικά.

Το πλεονέκτημα της διαμεσολάβησης 

Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρει ότι «οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που θα εργαστούν με τα νέα δεδομένα, της νέας εποχής, θα είναι αυτοί που θα ξεχωρίσουν και θα επεκτείνουν τις εργασίες τους. Μέσα από τη διαρκή ενημέρωσή τους και τη στήριξη από την εταιρεία τους, θα μπορούν υπερβαίνοντας όλα τα άλλα δίκτυα διανομής,  να αναδεικνύουν και να παρέχουν το μεγάλο τους πλεονέκτημα την «ανθρώπινη επαφή» που έχει ανάγκη ο πελάτης».

Πρωτοβουλία ΝP

Κάνοντας πράξη τα όσα υποστηρίζει, ο κ. Ζάχος τονίζει ότι «η εταιρεία μας, η NP Insurance έχει σε εξέλιξη μια μεγάλη πρωτοβουλία ενημέρωσης του δικτύου της ώστε να δώσει ενημέρωση, να εμπλουτίσει γνώσεις, να διαθέσει «εργαλεία» και να συμβάλλει στο να κατανοήσουν οι συνεργάτες το νέο περιβάλλον και να μπορέσουν να κινηθούν με άνεση διεκδικώντας τις ευκαιρίες».

Προτροπή 

Αυτοί, συνεχίζει, «θα είναι οι πρωταγωνιστές και οι νικητές στην νέα πραγματικότητα που ζούμε και εξελίσσεται στον κλάδο μας. Η χρονιά θα είναι καλή και η προτροπή μου είναι να εντάξουν όλοι στην καθημερινότητά τους την επιμονή και την υπομονή στη σημαντική εργασία που επέλεξαν και επιτελούν».

 

 

 

© INSURANCE EEA 2019. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics