Γ. Ζάχος: Να μπει τέλος στην υποβάθμιση της αγοράς

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Σημάδια συρρίκνωσης της αγοράς, τα οποία προμηνύουν χειρότερες εξελίξεις εάν δεν αντιστραφούν οι αιτίες που τα προκαλούν αναγνωρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της NP insurance κ. Γ. Ζάχος. 

Καταγράφει την άδικη φυγή ανθρώπων με εμπειρία,  όπως και πρακτικές και συμπεριφορές οι οποίες υποβαθμίζουν το ασφαλιστικό προϊόν. Πιστεύει ότι η αγορά «θέλει ασφαλιστές και καλύτερες υπηρεσίες σε συνεργάτες και πελάτες».  

Ειδικότερα ο κ. Ζάχος εστιάζει στην σημασία της ασφαλιστικής βιομηχανίας λέγοντας ότι

«έχει σημαντικό λόγο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στην επιδιωκόμενη ανάπτυξη. Μάλιστα, σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης έως και σήμερα έχει δώσει δείγματα αντοχής και αξίας παρουσιάζοντας αξιόλογη ανθεκτικότητα και συμβάλλοντας  σημαντικά στην οικονομία τόσο σε επίπεδο απασχόλησης όσο και απόδοσης εσόδων».

Όμως, σε επίπεδο λειτουργίας της αγοράς πιστεύει ότι «οι θεσμικές αλλαγές που έγιναν τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με τη μείωση των τιμών στα ασφαλιστικά προϊόντα οδήγησαν  στη μείωση των ασφαλιστικών εταιρειών». Αυτό είχε ως αποτέλεσμα και τη μείωση του αριθμού των  διαμεσολαβούντων, κάτι που ο κ. Ζάχος θεωρεί μεγάλη ζημιά για την αγορά.

Πιστεύει ότι αυτό δεν πρέπει να συνεχιστεί διότι προκαλεί βλάβη στον κλάδο ο οποίος

«χρειάζεται ασφαλιστές δεδομένου ότι σήμερα βιώνει ένα θλιβερό γεγονός να  φεύγουν άνθρωποι με δεκαετίες εμπειρία μη μπορώντας να ξεπεράσουν τα εμπόδια που τους δημιουργούν οι  συνθήκες της οικονομίας». 

Στο πλαίσιο αυτό προτείνει την αλλαγή πλεύσης τονίζοντας ότι ένα πρώτο βήμα αρχικώς από την πλευρά της αγοράς θα είναι να «προσαρμοστεί  το ασφαλιστικό προϊόν ώστε να αντιστραφεί η τάση μείωσης του μέσου ασφαλίστρου ανά πελάτη το οποίο θα πρέπει και στην Ελλάδα να ξεκινήσει να προσαρμόζεται στο μέσο όρο της Ευρώπης».

ΔΥΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Σύμφωνα με τον κ. Ζάχο για να αντιστραφεί η αρνητική τάση που επικρατεί στην αγορά, στην ψυχολογία της και στις πρακτικές της, πρέπει να γίνουν άμεσες κινήσεις και ταυτόχρονα να προχωρήσουν σε αλλαγές και οι ενδιαφερόμενοι στην ασφαλιστική βιομηχανία.

Ειδικότερα όπως τις προσδιορίζει αυτές είναι οι εξής:

α) επανεκπαίδευση κατά την οποία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη γνώση-κατανόηση και την προσφορά του ασφαλιστικού προϊόντος ανά πελάτη και

β) επέκταση της ζήτησης των ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από κατάλληλες πολιτικές μάρκετινγκ και εξειδικευμένες καμπάνιες.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics