Για να διακριθείς στις πωλήσεις, κάνε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που κάνουν οι περισσότεροι!

"Εκπαιδευτικά" του κ. Άκη Αγγελάκη.

"Εκπαιδευτικά" του  κ. Άκη Αγγελάκη.


Αν κάνεις όλα όσα κάνουν οι πολλοί, αυτή είναι η σίγουρη συνταγή της μετριότητας και της αποτυχίας!
 
Αν κάνεις όλα κάνουν οι άλλοι πωλητές, τότε θα έχεις και όλα όσα έχουν αυτοί.  Τη μετριότητα και την απογοήτευση!
 
Με άλλα λόγια, για να διακριθείς στις πωλήσεις, είσαι εσύ εναντίον του «όχλου»!
 
Τι χρειάζεται να κάνεις για να ξεχωρίσεις:
 
  • Να ζητάς δεσμεύσεις από την αρχή, πριν ξεκινήσεις την παρουσίαση σου.
  • Κάνε χρήση των «σκληρών» ερωτήσεων που θα κάνουν τον υποψήφιο να αισθανθεί άβολα!
  • Μάζεψέ τα και φύγε, αν δεις ότι δεν υπάρχει προοπτική ή γίνεται απόπειρα πωλησιακής «κακοποίησης» σου.
  • Να μην συμπονάς την κλάψα του υποψήφιου.
  • Γίνε σκληρός διαπραγματευτής.
  • Βάζε χρονικά περιθώρια.
  • Βάλε στόχο να διευρύνεις τις «δυνατές» σου γνωριμίες.
  • Δίνε αποδεικτικά στοιχεία ότι οι προτάσεις σου έχουν βοηθήσει άλλους στο παρελθόν.
  • Επειδή το μέλλον είναι γεμάτο από εκπλήξεις, εσύ να φροντίζεις να λειτουργείς «δημιουργικά» καχύποπτα.
  • Να φροντίζεις και να συντηρείς τους υπάρχοντες πελάτες σου.
 
«Δεν έχεις μόνο το δικαίωμα στο να είσαι ένας ανεξάρτητος άνθρωπος αλλά και την υποχρέωση να λειτουργείς κατ’ κατ’ αυτό τον τρόπο».
 
Eleanor Roosevelt (1884–1962).
 
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Οδηγός Επιβίωσης για Επαγγελματίες και Πωλητές σε Περίοδο Κρίσης», 2η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics