GROUPAMA: Φιλόδοξα σχέδια για την ασφαλιστική αγορά -Τι επιδιώκει (και) στα δίκτυα διαμεσολάβησης

του Γιάννη Βερμισσώ

Το υψηλό ενδιαφέρον της Groupama για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της και την ανάπτυξή της  σε όλο το εύρος των ασφαλίσεων καθώς και τον σχεδιασμό που αναπτύσσει προς αυτή την κατεύθυνση ανέδειξε σε ειδική προς τους δημοσιογράφους παρουσίαση ο επικεφαλής της Chief Executive Officer, κ. Hassène Feki. Νέα προϊόντα, ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων, αύξηση του μεριδίου αγοράς, ποιότητα και καινοτομία, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας. Ο κύριος Χασέν Φεκί τόνισε ότι “μένουμε Ελλάδα” επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του Ομίλου για την προοπτική της οικονομίας και της ιδιωτικής ασφάλισης. Πλαισιωμένος ο κ. Φεκί από τα υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη κα Βασιλική Κωστάκη, κα Μαρίνα Βέργου, κ. Βαγγέλη Οικονομόπουλο και κ. Γιάννη Χρισταρά που με τοποθετήσεις τους σε καίρια θέματα σχετικά με την εταιρεία και τις προοπτικές της έκαναν σαφές αναλύοντας το πλάνο στρατηγικής που εκτείνεται σε 12 κατευθύνσεις ότι η Groupama:

  • θέλει να γίνει πιο δυνατή και επιδιώκει ανάπτυξη εργασιών με όραμα το «Grow stronger to go further».
  • Θέλει να αποκτήσει ένα πιο μεγάλο και ισχυρό δίκτυο πωλήσεων
  • Θέλει να δώσει προσοχή στον “πελάτη”
  • Θέλει να προσφέρει υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες
  • Θέλει να δώσει νέα ασφαλιστικά προϊόντα και “εμπειρία” ασφάλισης στους καταναλωτές

Από αριστερά:  Γιάννης Χρισταράς – Chief Information Officer, Μαρίνα Βέργου – General Secretariat – People & Corporate Functions, Hassène Feki – CEO, Βασιλική Κωστάκη – Deputy CEO – Insurance Operations & Finance, Βαγγέλης Οικονομόπουλος – Chief Commercial Officer.

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε ότι επιδιώκεται ο διπλασιασμός του δικτύου πωλήσεων μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια, δεν είναι αδιάφορη σε ευκαιρίες εξαγορών-συνεργασιών, και υπάρχει ενδιαφέρον για ενίσχυση του bancassurance. Ως προς τις επιδόσεις της αναφέρθηκε ότι η εταιρεία καταγράφει ρυθμό ανάπτυξης 6% στο 9μηνο του 2025 και στοχεύει σε υψηλότερο τα επόμενα χρόνια προκειμένου να επιτύχει κερδοφορία το 2026.

ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Όπως ανακοινώθηκε προτεραιότητα αποτελεί η περαιτέρω ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων, με έμφαση στην περιφέρεια ιδιαίτερα για τον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς και η ενίσχυση των συνεργασιών με εξειδικευμένους διαμεσολαβητές. Πιο συγκεκριμένα για τα δίκτυα διαμεσολάβησης, βασική επιδίωξη είναι η επέκταση των συνεργασιών με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική έχοντας ως σημείο αναφοράς τη γεωγραφική διασπορά, όπως επίσης και η σημαντική διεύρυνση του Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας (Agency System). Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην ψηφιοποίηση, αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση (AI, RPA) για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την παροχή μιας ολοκληρωμένης, omnichannel εμπειρίας στους πελάτες.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Η θέση και πορεία της Groupama στην Ελλάδα

Η Groupama Ασφαλιστική παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην ελληνική αγορά, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης που στοχεύει σε βιώσιμη κερδοφορία και ενίσχυση της επιρροής της. Η αγορά αντιμετωπίζει σωρευμένες προκλήσεις καθώς τα τελευταία χρόνια έχει επηρεαστεί από σημαντικά έκτακτα γεγονότα (πχ φυσικές καταστροφές) αλλά και από την επίδραση του πληθωρισμού, ωστόσο η εταιρεία διατήρησε ισχυρή δυναμική στους κλάδους Περιουσίας, Αστικής Ευθύνης και Υγείας, καταγράφοντας διψήφια αύξηση παραγωγής και ενισχύοντας τη θέση της στις βασικές αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, η Groupama Ασφαλιστική υιοθετεί μια ολοκληρωμένη, data-driven προσέγγιση, επενδύοντας στην αποδοτικότητα, την ποιότητα χαρτοφυλακίου και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Ο στόχος είναι η κερδοφόρος ανάπτυξη μέσα από πρωτοβουλίες που ενισχύουν την πελατοκεντρική προσέγγιση και τη λειτουργική αριστεία.

 

  1. Διαχείριση κινδύνων και βασικοί κλάδοι δραστηριότητας

Το 2024 η Εταιρεία παρουσίασε σαφή πρόοδο στα τεχνικά αποτελέσματα των βασικών χαρτοφυλακίων δραστηριοποίησης, επιτυγχάνοντας βελτίωση της τεχνικής κερδοφορίας στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων. Η Εταιρεία προσαρμόζει συνεχώς τις διαδικασίες ανάληψης και παρακολούθησης κινδύνων, επιδιώκοντας μεγαλύτερη σταθερότητα και προβλεψιμότητα στις αποδόσεις της.

Στον κλάδο Υγείας, προτεραιότητα αποτελεί η διαχείριση των υψηλών χρεώσεων στα ιδιωτικά νοσηλευτήρια, μέσω ενίσχυσης της διαφάνειας και ψηφιοποίησης των διαδικασιών αποζημίωσης. Παράλληλα, ο ρόλος της αντασφάλισης παραμένει θεμελιώδης για τη διαχείριση κινδύνων και τη διασφάλιση της κεφαλαιακής επάρκειας σύμφωνα με τις αρχές του Solvency II.

 

  1. Στρατηγική, μετασχηματισμός και προοπτικές

Η νέα στρατηγική της Groupama Ασφαλιστικής βασίζεται στο όραμα «Grow stronger to go further» και αποτυπώνει την πρόθεση της εταιρείας να ενισχύσει τη θέση της στην ελληνική αγορά μέσω στοχευμένης ανάπτυξης, επενδύσεων στην τεχνολογία που αποβλέπουν  στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών και την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη.

Κεντρικές προτεραιότητες αποτελούν η περαιτέρω ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών ασφαλίσεων, με έμφαση στην περιφέρεια ιδιαίτερα για τον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς και η ενίσχυση των συνεργασιών με εξειδικευμένους διαμεσολαβητές. Πιο συγκεκριμένα για τα δίκτυα διαμεσολάβησης, βασική επιδίωξη είναι η επέκταση των συνεργασιών με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική έχοντας ως σημείο αναφοράς τη γεωγραφική διασπορά, όπως επίσης και η σημαντική διεύρυνση του Δικτύου Αποκλειστικής Συνεργασίας (Agency System). Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην ψηφιοποίηση, αξιοποιώντας τεχνολογίες όπως τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση (AI, RPA) για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την παροχή μιας ολοκληρωμένης, omnichannel εμπειρίας στους πελάτες.

Η Groupama αξιοποιεί τη διεθνή της τεχνογνωσία και τα πρότυπα του Ομίλου για την υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών στην ελληνική θυγατρική, διασφαλίζοντας συνέπεια, ποιότητα και συγκριτικό πλεονέκτημα στην τοπική αγορά. Παράλληλα,

η στρατηγική της εταιρείας παραμένει προσανατολισμένη σε μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη και στη δημιουργία αξίας για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

 

  1. Κουλτούρα, άνθρωποι και δέσμευση

Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει το ανθρώπινο δυναμικό ως τον πυρήνα της επιτυχίας της. Η εταιρεία έχει διακριθεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως «Top Employer» για τα έτη 2023, 2024 και 2025, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της  στην ενίσχυση της διαφάνειας, της ενδυνάμωσης και της συνεχούς εξέλιξης των ανθρώπων της. Η δέσμευση της Groupama στην Ελλάδα είναι σταθερή και μακροπρόθεσμη. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογία, ανθρώπους και διαδικασίες, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και τη συμβολή στη συνολική ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου και της ελληνικής οικονομίας.

Η εταιρική κουλτούρα της Groupama στηρίζεται στην υπευθυνότητα, τη συνεργασία και την αριστεία. Με σταθερές επενδύσεις στην εκπαίδευση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, η εταιρεία ενισχύει τη συνοχή και την ευελιξία της, καλλιεργώντας ένα εργασιακό περιβάλλον που προάγει τον επαγγελματισμό , τη  δημιουργικότητα και τις σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού. Η κουλτούρα αυτή αντανακλάται στην καθημερινή σχέση της εταιρείας με τους συνεργάτες και τους πελάτες, ενισχύοντας περαιτέρω την εμπιστοσύνη στην εταιρική ταυτότητα  και τη μακροπρόθεσμη παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Η δέσμευση της Groupama στην Ελλάδα είναι σταθερή και μακροπρόθεσμη. Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογία, ανθρώπους και διαδικασίες, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη και τη συμβολή στη συνολική ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου και της ελληνικής οικονομίας.

© INSURANCE EEA 2025. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics