H NP Ασφαλιστική με πλήρη γκάμα ψηφιακών εργαλείων εξελίσσεται και στηρίζει τους συνεργάτες

Οι τεχνολογικές εξελίξεις στην ασφάλιση δεν θα μπορούσαν να μην επηρεάσουν την NP Ασφαλιστική. Σύμφωνα με την διοίκησή της, οι ψηφιακές εφαρμογές αποτελούν για την εταιρεία μία συνειδητή στρατηγική βοήθειας και ανάπτυξης των εργασιών των συνεργατών μας. Η ανάπτυξη της ψηφιακής οικονομίας από την Εταιρία, τόσο σε επίπεδο διοικητικών εργασιών, όσο και σε επίπεδο πωλήσεων και marketing έχει επιφέρει σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους και μεγάλη αύξηση της  ταχύτητας των εργασιών σε όλα τα επίπεδα.

Σε επίπεδο back office οι ψηφιακές εφαρμογές βοηθούν στην ταχύτατη εκτέλεση εσωτερικών και διοικητικών εργασιών. Στο επίπεδο αυτό, περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες που γίνονται εσωτερικά και υποστηρικτικά ως προς την ασφαλιστική  δραστηριότητα. H Εταιρία έχει υϊοθετήσει ‘‘ψηφιακά εργαλεία’’ που διευκολύνουν ιδιαίτερα τις λογιστικές και χρηματοοικονομικές εργασίες, έτσι ώστε οι ασκούντες διοίκηση να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή την ρευστότητα, τις ζημιές, τις επενδύσεις, τις αποζημιώσεις και οτιδήποτε άλλο απαιτείται για την άμεση και γρήγορη λειτουργία της.

Η ψηφιακή τεχνολογία που έχουμε υιοθετηθεί επιτρέπει, το άμεσο underwriting και την ταχύτερη τιμολόγηση οποιουδήποτε εκ των 140 ασφαλιστικών προϊόντων που διαθέτει. Στο τμήμα ζημιών, υπάρχουν ψηφιακές εφαρμογές έτσι ώστε να καταγράφονται άμεσα οι ζημιές, να σχηματίζεται αμέσως ολοκληρωμένος ηλεκτρονικός φάκελος ζημιάς και να προωθείται ταχύτερα η διαδικασία της αποζημίωσης προς όφελος του πελάτη.

Σε επίπεδο front office υπάρχει το NP Portal, με το οποίο οι συνεργάτες έχουν άμεση πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιό τους, αναλαμβάνουν και δημιουργούν οι
ίδιοι τα συμβόλαια τους, γνωρίζουν τις πληρωμές τους και τις εισπράξεις τους, παρακολουθούν τον μηνιαίο απολογισμό των πωλήσεών τους και διορθώνουν τα
όποια προβλήματα έχουν ανακύψει.

Το web site της ‘’NP Ασφαλιστική’’ ανανεώθηκε το 2018 και αποτελεί ένα από τα καλύτερα και ‘φιλικότερα’ για τους
χρήστες του. Απευθύνεται τόσο προς τους ενδιαφερόμενους πελάτες  όσο και προς τους συνεργάτες.

Η NP Ασφαλιστική έχει αναπτύξει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια τους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής, οι οποίοι δοκιμάστηκαν με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις
δύσκολες περιόδους των πρόσφατων ετών (πχ καλοκαίρι 2015, lockdown 2020). Επίσης, η Εταιρία σε επίπεδο front office έχει αναπτύξει και την asfalistiki e-academia που περιλαμβάνει τις ψηφιακές διαδικασίες επανεκπαίδευσης και επαναπιστοποίησης των συνεργατών της. Για την Εταιρία, τα πιο ενδιαφέροντα ψηφιακά εργαλεία αποτελούν οι διαδικτυακές εφαρμογές (web applications). Μέσω των εφαρμογών αυτών, γίνεται η τιμολόγηση των προϊόντων, οι προσφορές, η αίτηση συμβολαίου, το underwriting του ασφαλιστηρίου και η εκτύπωση. Η NP Ασφαλιστική δίνει έμφαση στην τεχνολογική πρόοδο ως βοηθό στην ανάπτυξη των συνεργατών μας προκειμένου να εξελιχθούν επαγγελματικά και να αναδείξουν ταυτόχρονα τα προϊόντα και την ίδια την Εταιρία.

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics