Οι αλλαγές στα ασφαλιστικά προϊόντα και τα “αγκάθια” που πρέπει να βγουν

του Γιάννη Βερμισσώ

Ναι! Τα ασφαλιστικά προϊόντα αλλάζουν. Προσαρμόζονται στις σύγχρονες ανάγκες, επικαιροποιούνται. Και φυσικά βελτιώνονται και γίνονται καλύτερα. Είναι εστιασμένα σε αυτό που πρέπει να προσφέρουν -να παρέχουν- στον ασφαλισμένο. Το τελευταίο διάστημα είδαμε μεγάλες αλλαγές οι οποίες και συνεχίζουν να συντελούνται  στον τομέα αυτό.  Όμως, αλλάζουν και οι εταιρείες. Βάζουν νέα δεδομένα στην λειτουργία τους, εισάγουν τεχνολογία, κάνουν ευκολότερη και πιο γρήγορη την διαδικασία που διέπει το ασφαλιστήριο από την πρόταση έως και και την αποζημίωση. Συνεπώς το ιδιωτικό ασφαλιστικό προϊόν εξελίσσεται-έτσι θα πρέπει- σε δελεαστικό, σε συμφέρον, σε πραγματικό “αρωγό” του πολίτη που το επιλέγει.  Σε όλη αυτή την προσπάθεια θα πρέπει να υπάρχει και μια νέα προσέγγιση. Θα πρέπει να μην υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, εξαιρέσεις, όροι και άλλα “μικροσημεία” που πληγώνουν τα ασφαλιστήρια και προκαλούν αρνητικές εντυπώσεις στους καταναλωτές.  Αυτές οι “εκπλήξεις” που χρόνια τώρα βαραίνουν τα συμβόλαια όταν ενεργοποιούνται και χρειάζεται να αποδείξουν την αξία τους. Και οι περιπτώσεις δεν είναι λίγες. Ταυτόχρονα είναι και ένα άλλο θέμα. Αυτό της τιμής. Με τις αλλαγές των συμβολαίων και των αντιλήψεων σε κάποιες περιπτώσεις εταιρειών επήλθαν και ανατιμήσεις. Και όταν αυτό συμβαίνει σε συμβόλαια “πρώτης ανάγκης” όπως τα Υγείας το κάθε “καπέλο” είναι βλαπτικό και για τους επαγγελματίες που τα προωθούν και για τους καταναλωτές που τα αγοράζουν. Συνεπώς και οι εξαιρέσεις και τα τιμολόγια είναι ένα “δίδυμο” αγκάθι για την ασφαλιστική αγορά.  Οι εταιρείες καθεμιά με τον δικό της τρόπο καλούνται να εγκύψουν στο θέμα και να δώσουν την σωστή λύση. Το κέρδος θα αποτυπωθεί και στο όνομα και στην παραγωγή.

© INSURANCE EEA 2021. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics