Η δημιουργική «οπτική» της ΑΧΑ για την ασφάλιση

Μια διαφορετική από τα συνηθισμένα, αντίληψη για τους ασφαλισμένους της, τις αποζημιώσεις, την εξυπηρέτηση, τις διαδικασίες και ότι άλλο συναφές περιβάλλει την έννοια και πρακτική της ιδιωτικής ασφάλισης αναπτύσσει η ΑΧΑ εμμένοντας σε «όρους» όπως...

Του Γιάννη Βερμισσώ

Μια  διαφορετική από τα συνηθισμένα, αντίληψη για τους ασφαλισμένους της, τις αποζημιώσεις, την εξυπηρέτηση, τις διαδικασίες  και ότι άλλο συναφές περιβάλλει την έννοια και πρακτική της ιδιωτικής ασφάλισης αναπτύσσει η ΑΧΑ εμμένοντας σε «όρους» όπως ο «κύκλος του πελάτη» η «νέα εμπειρία».  Είναι προφανές ότι η εταιρεία εγκαθιστά μια ιδιαίτερη «οπτική» στην σχέση της με τους πελάτες της, και μέσα από αυτή θα εξελιχθεί. Στο πλαίσιο αυτό το Συνέδριό της που έγινε στο Μουσείο Βορρέ, είχε ως θέμα «Ενσυναίσθηση-Ενδυνάμωση» συνεχίζοντας την παράδοσή της στην προσπάθειά της να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.

Η ενεργοποίηση όλων των αισθήσεων, η ενσυναίσθηση, η κάλυψη των αναγκών μέσα από μια νέα «φιλοσοφία»,  οδηγούν και στην ενδυνάμωση της σχέσης της ΑΧΑ με τους πελάτες της και τους συνεργάτες της. Και σε αυτή την κατεύθυνση που μεταδόθηκε στους παρευρισκόμενους η εταιρεία φέρνει την δική της κουλτούρα, στοιχειοθετεί την πρότασή της και  επιδιώκει σε ισχυρές και ευρείες σχέσεις –ασφάλισης- με τους πελάτες της. Υπό το πρίσμα αυτό έγινε και η τελετή βράβευσης όσων ξεχώρισαν.  Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος αναφέρθηκε εκτενώς σε σειρά ενεργειών που εξελίσσονται και διαφοροποιούν την ΑΧΑ  από τον ανταγωνισμό αποδίδοντας ταυτοχρόνως και οφέλη στον ασφαλισμένο. Τόνισε την επερχόμενη αλλαγή στις διαδικασίες που αφορούν τον κλάδο Υγείας, και ανέδειξε το πόσο «αυτοματοποιημένα» και χωρίς καθυστερήσεις τη σημασία που θα έχει για τον κάθε κάτοχο προγράμματος.  Ακόμη δόθηκε έμφαση στις υπηρεσίες που προσφέρει η ΑΧΑ και την διαρκή αναβάθμισή τους. Σημαντικό στοιχείο που η ΑΧΑ δίνει βάρος και η μεταφορά του ενδιαφέροντος από την αποζημίωση στην πρόληψη, κάτι για το οποίο αναπτύσσονται δράσεις εκπαίδευσης-ενημέρωσης των πολιτών. Δεν παραλείφθηκε και η αναφορά στον δείκτη ικανοποίησης των πελατών της (91%), την μεγάλη αύξηση παραγωγής στην Υγεία  και βέβαια στα κέρδη 13 εκατ. ευρώ και στο δείκτης φερεγγυότητας (SCR) που διαμορφώθηκε στο 169%.

Τις επιδόσεις της εταιρείας, τους στόχους της, καθώς και τις προοπτικές της υποστήριξαν με ομιλίες τους ο διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων κ. Νίκος Σακελλαρίου και ο κ. Βασίλης Αντύπας Διευθυντής αποκλειστικού Δικτύου.  

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics