Η εικόνα φερεγγυότητας της ασφαλιστικής αγοράς

Είναι θέμα ημερών να δημοσιευτούν οι εκθέσεις φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής κατάστασης SII των ασφαλιστικών εταιρειών.

Είναι θέμα ημερών να δημοσιευτούν οι εκθέσεις φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής κατάστασης SII των ασφαλιστικών εταιρειών.

Στην προηγούμενη φορά, είχε καταγραφεί μια σημαντική επιτυχία. Οι εταιρείες απέδειξαν ότι η οικονομική τους κατάσταση ήταν πράγματι πολύ καλή, αποτέλεσμα που παρουσιάζει, δείχνει, αποδεικνύει και την εικόνα της αγοράς. Και ομολογείται αρμοδίως πώς πράγματι, η κατάσταση της ελληνικής αγοράς είναι καλή και πώς το επίπεδο αυτό μπορεί να διαφυλαχθεί, να διατηρηθεί αποτελώντας ένα διαρκές θετικό στοιχείο.

Αυτό είναι το επιδιωκόμενο και σίγουρα θα επιτευχθεί και φέτος όπου οι ασφαλιστικές εταιρείες θα δημοσιοποιήσουν η καθεμία τα δικά της στοιχεία.

Όμως η εικόνα της αγοράς δεν είναι μόνο αυτό.

Η οικονομική κατάσταση εκφράζει την βάση, τις υποδομές, την επάρκεια.

 Υπάρχει και το άλλο μεγάλο μέρος που είναι η σχέση των εταιρειών και της αγοράς με τον καταναλωτή.

Είναι το περισσότερο "κοινωνικό" μπορούμε να πούμε κομμάτι το οποίο εμπεριέχει και πολλά άλλα στοιχεία. Σε αυτό το θέμα οι εταιρείες, οι διαμεσολαβούντες και η αγορά έχουν να διανύσουν ακόμα κάποιο δρόμο και ταυτόχρονα επιβάλλεται να αποκτήσουν και ενιαίο βηματισμό.

Είναι ιδιαιτέρως κρίσιμο, όλη η αγορά να  αποκτήσει ενιαία "κουλτούρα" για να σταθεί απέναντι στους πολίτες ως κλάδος, ως τομέας.

Δεν αρκεί η ατομική παρουσία όσο καλή ή ακόμα και άριστη να είναι. Και είναι γνωστός ότι ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.

Η ατομικότητα των εταιρειών, και το προβάδισμα και οι πρωτιές σε αυτή την περίπτωση δε μπορεί να βοηθήσουν πολύ όταν στο περιβάλλον υπάρχουν και στοιχεία που τυχόν δεν είναι και τόσο καλά. Τα αρνητικά συμπτώματα θίγουν ή  δημιουργούν εντυπώσεις που πλήττουν ως εντυπώσεις ακόμα και τις καλύτερες περιπτώσεις-παραδείγματα.

Γι΄αυτό και μαζί με τις εκθέσεις φερεγγυότητας μια πρωτοβουλία ανάδειξης και των "προσόντων" των εταιρειών σε επίπεδο συναλλαγής με τους καταναλωτές θα ήταν μια πράξη που μόνον θα βοηθούσε στην εξέλιξη και της εταιρείας που θα το πρωτοεφαρμόσει. Και υπάρχει βεβαιότητα ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι…

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics