Οι εκπτώσεις στα ασφάλιστρα πυρπολούν τον κλάδο

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Παραμένουν  στο προσκήνιο οι εκπτωτικές τακτικές στα ασφάλιστρα των οχημάτων. Με το δελεαστικό διαφημιστικό μήνυμα των προνομιακών τιμών (μείον τόσο τοις εκατό) κάποιες εταιρείες συνεχίζουν να διεκδικούν νέους πελάτες και να ρίχνουν τα ασφάλιστρά τους -εκτός και εάν δεν συμβαίνει αυτό όπως πρωτοφαίνεται- προσδοκώντας την είσοδο νέου πελατολογίου.

Πώς όμως αυτή η ολέθρια για τον κλάδο συμπεριφορά παραμένει στο προσκήνιο όταν είναι γνωστό ότι ήδη τα ασφάλιστρα των οχημάτων βρίσκονται τόσο χαμηλά; Σε τι κίνδυνο εισέρχεται η κάθε εταιρεία και η αγορά ευρύτερα όταν αυτός ο κλάδος συνεχίζει να ακροβατεί στα συνολικά κόστη-υποχρεώσεις- προβλέψεις- που περιβάλλουν τον τομέα. Παρά τις έως σήμερα διαμαρτυρίες οι συνθήκες της αγοράς ερμηνεύεται ότι ωθούν κάποιους σε προκλήσεις και προσκλήσεις για φθηνότερα εποχιακά, ευκαιριακά τιμολόγια. Άραγε οι εκπτωτικές προσφορές διαμορφώνουν τιμές χαμηλότερες από αυτές που ισχύουν για τους υφιστάμενους ασφαλισμένους; Διότι αν ισχύει και αυτό τότε δεν έχουν λόγο κάποιοι παλιοί να πληρώνουν ακριβότερα από κάποιους καινούργιους.

Ο προβληματισμός αφορά και τους αρμόδιους φορείς της αγοράς τους εντεταλμένους για την διασφάλιση της νομοθεσίας και της λειτουργίας του ανταγωνισμού. Οι συνθήκες δεν είναι αυτές που την περίοδο που η αγορά διανύει της αποδίδουν αξία, ώστε να κάνει και ένα μεγαλύτερο βήμα και οφείλουν όλοι οι αρμόδιοι να δώσουν βάρος σε αυτό. Οι μεγάλες αντιφάσεις προκαλούν δέος.

 

© INSURANCE EEA 2020. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics