Η Generali συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία και να εξυπηρετεί ασφαλισμένους και συνεργάτες σε οποιεσδήποτε συνθήκες

Του Γιάννη Βερμισσώ

Μια πλήρη και εκτενή παρουσίαση των τεχνολογικών δυνατοτήτων που διαθέτει η Generali πραγματοποιεί ο CEO κ. Πάνος Δημητρίου μιλώντας στο insurance-eea. Με αφορμή την ενεργοποίηση όλων των εξ αποστάσεως διαδικασιών που συντελέστηκε λόγω covid19, σήμερα η εταιρεία και οι άνθρωποί της έχουν δει στην πράξη το πώς λειτούργησαν τα συστήματα της εταιρείας, το πώς κινήθηκαν οι σχετικοί μηχανισμοί το πώς συνεργάστηκαν όλα τα γρανάζια δομών και ανθρώπων ώστε η εταιρεία να μπορεί να λέει με βεβαιότητα πως ανταποκρίνεται με βεβαιότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Αναφορικά με το εάν και σε ποιο βαθμό η GENERALI μπορεί να ανταποκριθεί με επάρκεια σε απαιτήσεις πελατών και συνεργατών και να τους εξυπηρετήσει με τις τεχνολογικές υποδομές που διαθέτει , ο κ. Δημητρίου αναφέρει ότι «ο ψηφιακός μετασχηματισμός του τρόπου λειτουργίας μας έχει ξεκινήσει και υλοποιείται επιτυχώς τα τελευταία χρόνια. Η αξιοποίηση της τεχνολογίας εκτείνεται σε τρεις πυλώνες: τις εσωτερικές διαδικασίες που επηρεάζουν την ταχύτητα διεκπεραίωσης πληθώρας εργασιών και εξυπηρέτησης, την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών και         τη δημιουργία ψηφιακών εργαλείων και υποδομών που διατίθενται σε πελάτες και συνεργάτες μας, επιτρέποντάς τους να εκτελούν διαφορετικές εργασίες και να ικανοποιούν τα αιτήματα και τις καθημερινές τους ανάγκες ταχύτερα και ευκολότερα». Στο πλαίσιο αυτό εξηγεί πώς «εφαρμόζοντας μία «πολυκαναλική» και συνδεδεμένη λογική στο σχεδιασμό των υπηρεσιών μας, έχουμε δημιουργήσει μία ψηφιακή αλυσίδα εξυπηρέτησης που διασυνδέει τον πελάτη, τον Συνεργάτη και την εταιρεία και είμαστε σε θέση να παρέχουμε μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Χάρη σε αυτή μας τη φιλοσοφία καταφέραμε να ανταποκριθούμε και κατά την περίοδο του lockdown». Συγκεκριμένα, συνεχίσει ο κ. Δημητρίου «εφαρμόσαμε με μεθοδικότητα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανταπόκρισης και καταφέραμε να λειτουργήσουμε στο 100% από απόσταση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το σύνολο των ανθρώπων μας πραγματοποιούσαν απρόσκοπτα και με ασφάλεια την εργασία τους από απόσταση (τηλεργασία)και εξυπηρετούσε καθημερινά εκατοντάδες ασφαλισμένους και συνεργάτες. Επίσης, την ίδια περίοδο πραγματοποιήσαμε δεκάδες on-line σεμινάρια και τηλεσυνεδρίες για τους Συνεργάτες μας. Συνολικά, πάνω από 2000 συμμετοχές καταγράφηκαν στα e-meetings και τα σεμινάρια του Τμήματος Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της εταιρείας, κατά τη διάρκεια του lockdown, ενώ το 2019 συνολικά, το 85% των συνεργατών μας παρακολούθησε τουλάχιστον ένα ηλεκτρονικό σεμινάριο μέσω υπολογιστή, tablet ή κινητού».

Ένα δεύτερο ουσιαστικό ερώτημα στο οποίο o κ. Πάνος Δημητρίου δίνει το στίγμα των επενδύσεων της Generali στην τεχνολογία καθώς και την συνέχεια που θα ακολουθήσει, είναι το εύρος των εργασιών που η εταιρεία μπορεί με επάρκεια να διενεργήσει «ψηφιακά». Όπως μας εξηγεί «έχουμε επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχουμε ψηφιοποιήσει πλήρως τις ενέργειες που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες μας. Συνεπώς, στην ερώτηση «ποιες εργασίες διενεργεί η generali ηλεκτρονικά:”θα μπορούσαμε να απατήσουμε: ΟΛΕΣ!.

Τα ψηφιακά εργαλεία και οι υπηρεσίες που διαθέτουμε στους πελάτες μας μέσω της εφαρμογής για κινητά και webMyGenerali, και για τους συνεργάτες μας μέσω της λειτουργικής πλατφόρμας One View, διασφαλίζουν την εξ’ αποστάσεως ταχύτατη εξυπηρέτηση.

Με το My Generali appο Ασφαλισμένος αποκτά πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που σχετίζονται με τις διαφορετικές ασφαλιστικές του ανάγκες. Ενημερώνεται για τους Όρους και τις καλύψεις του Ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ενεργοποιεί παροχές, κλείνει ραντεβού με γιατρό ή για εξετάσεις σε μέρες και ώρες της επιλογής σας (My Health Assistance), πραγματοποιεί αναγγελία της νοσηλείας, αναγγέλλει τυχόν βλάβη (MyRoad Assistance) του οχήματος ή καταγράφει τη ζημιά του αυτοκινήτου του online. Ενημερώνεται για τυχόν εκκρεμότητες και την πορεία των αιτημάτων του και πραγματοποιεί τις πληρωμές του online (FastPay) με ταχύτητα και ασφάλεια.

Επιπλέον, με υπηρεσίες όπως τοe-policy, η ψηφιακή ασφάλιση είναι εφικτή και προσβάσιμη στον πελάτη, χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία. Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Μπαίνοντας στην πλατφόρμα μπορεί από ένα μόνο σημείο να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του.  Συγκεκριμένα, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά, άμεσα και εύκολα, την αίτηση ασφάλισης, την οποία με λίγα, απλά βήματα ο πελάτης υπογράφει ψηφιακά με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας e-sign. Η εκτίμηση της υγείας του πελάτη πραγματοποιείται τηλεφωνικά μέσω της αναβαθμισμένης διαδικασίας του Tele Health και ο Συνεργάτης μπορεί να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για την ασφάλιση του πελάτη, μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας OneView. Στη συνέχεια, ο πελάτης λαμβάνει στο mailτου το e-ασφαλιστήριο, από το οποίο μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει όλα τα αρχεία που αφορούν στην ασφάλισή του. Όλα αυτά διασφαλίζονται μέσω μιας end-to-end διαδικασίας, από το tablet, το κινητό ή τον υπολογιστή του Συνεργάτη, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται».

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η GENERALI με μετρήσεις στην περίοδο της πανδημίας όπως αναφέρει ο κ. Δημητρίου «κέρδισε το στοίχημα της απρόσκοπτης λειτουργίας και αυτό μπορούν να το διαβεβαιώσουν τόσο οι συνεργάτες μας όσο και οι ασφαλισμένοι μας». Κατέγραψε ρεκόρ ικανοποίησης, μετρήθηκαν οι επιδόσεις της και το αποτέλεσμα είναι διακριτό και επιβραβεύει υποδομές και ανθρώπους για το πώς λειτούργησαν και συνεργάστηκαν. Με βάση το στοιχείο αυτό, που θεωρείται σημαντικό γεγονός για την εταιρεία και επιβεβαιώνει όλες τις έως σήμερα προσπάθειες ο κ. Δημητρίου τονίζει πώς  «η Generali θα συνεχίσει να επενδύει στην «ψηφιακή επανάσταση» καθώς πιστεύει ότι ο ρόλος της ασφάλισης, είναι να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους τις πιο δύσκολες στιγμές και να προβλέπει για την προστασία τους. Αυτήν την υπόσχεση την κάνουμε πράξη καθημερινά, με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, διασφαλίζοντας την συνέχισης των εργασιών μας, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες πελάτες και Συνεργάτες μας, σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics