Η μείωση των τροχαίων και το «ασφαλιστικό» αποτύπωμα

Μόλις η κυκλοφορία των οχημάτων περιορίζεται, διαπιστώνεται από τους «αριθμούς» ότι μειώνονται  τα τροχαία.

Συνέπεια της μείωσης αυτής είναι να περιορίζονται και οι απώλειες ζωών, και οι αναπηρίες, και οι τεράστιες κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες που έχει ένα ατύχημα.

Αυτό επιβεβαιώνεται, για μια ακόμη φορά, από τα στοιχεία για τα Οδικά Ατυχήματα μηνός Μαρτίου της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Τα ατυχήματα, που καταγράφηκαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν το θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, μειώθηκαν κατά 39,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019 (507 τον Μάρτιο του 2020, έναντι 839 τον Μάρτιο του 2019).

Από τα ατυχήματα αυτά επήλθαν 24 απώλειες ζωής, υπήρξαν 26 βαριά τραυματίες και 545 ελαφρά τραυματίες. Υπήρξε μείωση κατά 38,5% σε νεκρούς, κατά 35,0% σε βαριά τραυματίες και κατά 44,2% σε ελαφρά τραυματίες καθώς το  2019 ήταν 39 νεκροί , 40 βαριά τραυματίες και 977 ελαφρά τραυματίες.

Και αυτό λόγω μέτρων για τον covid19 όπου περιορίστηκαν οι μετακινήσεις οπότε και μειώθηκαν τα τροχαία ατυχήματα.  Κάτι σχετικό αναμένεται να συμβεί και με το Σχέδιο για την Αθήνα και τον περιορισμό της κυκλοφορίας των οχημάτων. Θα καταγραφεί σίγουρα και περιορισμός των ατυχημάτων.

ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Η μείωση των τροχαίων και όλων των συνεπειών τους αποτελεί ζητούμενο και επιδιωκόμενο κάθε κοινωνίας οργανωμένης και προφανώς και της εκάστοτε ασφαλιστικής αγοράς. Γι΄ αυτό και γίνονται καμπάνιες, και προσπάθειες περιορισμού τους. Κάθε θάνατος ή αναπηρία εκτός των όσων επιφέρει στις οικογένειες, βαραίνει και το ασφαλιστικό, και επηρεάζει την οικονομία. Επίσης και στις ασφαλιστικές εταιρείες πυροδοτεί αποζημιώσεις και δημιουργεί δεδομένα μακρόχρονης αντιμετώπισης. Οι προσπάθειες όλων των πλευρών οδηγούν στο να μειωθούν τα τροχαία οπότε και οι συνέπειές τους. Ακόμα και ο περιορισμός των ανασφάλιστων συντελεί στο να υπάρχει καλύτερη διαχείρισή τους και να αμβλύνονται οι συνέπειές τους. Σε αυτή την κατεύθυνση ξεκινούν προσπάθειες και υπάρχουν συζητήσεις προκειμένου η Ελλάδα να μπορέσει να μειώσει τα τροχαία της που βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics