Η νέα εισβολή που πρέπει να προσδιοριστεί στην πώληση ασφαλιστικών προϊόντων

Μια νέα κουλτούρα στον τρόπο αγοράς υπηρεσιών και προϊόντων δημιουργήθηκε στην παγκόσμια αγορά ως συνέπεια της υγειονομικής κρίσης. Η πανδημία έφερε βίαια εκατομμύρια πολίτες κοντά στο ίντερνετ, κοντά στις ηλεκτρονικές αγορές. Πολύ περισσότερο εξοικείωσε τόσους ανθρώπους με τις διαδικτυακές αγορές. Τους έβγαλαν από το φυσικό κατάστημα, τους έβγαλαν από την προσωπική επαφή και τους εκπαίδευσαν -οι συνθήκες- στο να αγοράζουν από μακριά και να τους το φέρνουν στην πόρτα (αυτό που αγόρασαν).  Πώς αγγίζει αυτό την ιδιωτική ασφάλιση και τον επαγγελματία ασφαλιστή; Πόσο η “γνωριμία” με την εξ αποστάσεως αγοραπωλησία και εξυπηρέτηση όλων των πλευρών άνοιξε την πόρτα στις τηλεφωνικές πωλήσεις; Πόσο οι παροχή τραπεζικών προσφορών βρίσκει πρόσφορο έδαφος να πει και δυο λόγια στον άνθρωπο που έχει στην άλλη στην άλλη γραμμή για ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα; Η ανατροπή που μπορεί να έλθει είναι μεγάλη και σαφώς οι επιπτώσεις της από μικρές έως ανυπολόγιστες. Την ώρα λοιπόν που η αγορά ανοίγει και η επάνοδος στην κανονικότητα φέρει ελπίδες, ταυτόχρονα φέρει και νέα στοιχεία που θα πρέπει να προσμετρηθούν για να αποφευχθούν εκπλήξεις με ρυθμό καταιγίδας.  Πόσο η εξοικείωση των καταναλωτών με το ίντερνετ και τις αγορές εξ αποστάσεως θα επηρεάσουν την αγορά ασφάλισης, σε ποιο επίπεδο και σε τι βαθμό.  Τι αλλαγές θα φέρει και ποιες κινήσεις πρέπει να γίνουν ώστε να διασφαλιστεί μια ισορροπημένη εξέλιξη που θα εξυπηρετήσει την ομαλότητα στην αγορά; Όλα αυτά χρειάζονται άμεσα προσδιορισμό,  αναγνώριση, στόχευση και ανάλογες ενέργειες, Διαφορετικά η τύχη θα επιλέξει…

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics