Η νέα “θέση” του Agency

Του Γιάννη Βερμισσώ.

Του Γιάννη Βερμισσώ.


Ο προβληματισμός εντείνεται στην ασφαλιστική αγορά αναφορικά με το μέλλον και τις προοπτικές εργασιών. 

Η στελεχιακή κινητικότητα σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες και τις ευρηματικές ιδέες που συχνά αναφύονται από τις εταιρείες και έχουν την μορφή προϊόντος ή υπηρεσίας, δείχνουν τις "ζυμώσεις" που συντελούνται στις εταιρείες και την αγορά γενικότερα. 
 
Πέραν του στόχου που είναι οι καλύτερες πωλήσεις με την καλύτερη εξυπηρέτηση υπάρχει και μια ακόμη τάση που εξελίσσεται και αφορά την προώθηση του ασφαλιστικού προϊόντος. 
 
Πώς θα γίνει αυτό; Αυτοματικά, μηχανιστικά, ή με ενημέρωση, συζήτηση, και την φυσική παρουσία επαγγελματιών;
 
Στα ερωτήματα αυτά υποβόσκει και η παλιά αντίθεση μεταξύ Agency και άλλων καναλιών. Η μεγάλη αυτή διαφορά που κάποτε αποτελούσε στοιχείο μάχης και σήμερα έγινε απλώς αναγκαίο στοιχείο συμβίωσης αρχίζει να αναζωπυρώνεται με περισσότερες εστίες και σε πιο δύσκολες συνθήκες για τις πωλήσεις, την ασφαλιστική διαμεσολάβηση και τις εταιρείες.
 
Άραγε τίθεται ερώτημα κυριαρχικών δικαιωμάτων στην ασφάλιση ή ερώτημα ορθολογιστικών κανόνων πωλήσεων;
 
Όπως και να έχει τα πράγματα μοιάζουν τα δυσκολεύουν.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics