Η ομίχλη στην προώθηση ασφαλειών

Του Γιάννη Βερμισσώ

Η εικόνα που «βλέπει» σήμερα o καταναλωτής για την ιδιωτική ασφάλιση δεν είναι η πιο αντιπροσωπευτική και αδικεί τον κλάδο.

Ο πλουραλισμός των μεθόδων, των διαφημιστικών παρουσιάσεων, των επιλογών που γίνονται για να προβληθεί η Ιδιωτική Ασφάλιση, προκαλεί θολούρα.

Οι αποδέκτες –πολίτες και εν δυνάμει πελάτες- δεν απολαμβάνουν καθαρή εικόνα.

Δηλαδή ναι μεν γνωρίζουν και θέλουν, αλλά και διστάζουν και κάποιες φορές προσεγγίζουν το θέμα με λάθος κριτήρια.

Βομβαρδίζονται με μηνύματα από κάθε πλευρά, μέσο και διαδικασία,  από τα οποία γεννώνται ερωτήματα:

1.αποκομίζουν μέσα από τις διάφορες προβολές-προωθήσεις σαφή ενημέρωση;

2.αντιλαμβάνονται ότι η αγορά «ευκαιριών» δεν υφίσταται ως προοπτική;

3.γνωρίζουν ότι η επιλογή «φθηνό» δεν είναι κριτήριο αγοράς

Και δεν είναι μόνο αυτά.

Είναι και οι ιντερνετικές πωλήσεις  είναι  και το bancassurance είναι και οι πλατφόρμες, και  τόσα άλλα που σήμερα παρέχονται στην αγορά, και αναπτύσσονται ως μέθοδοι, πρακτικές και συμπεριφορές τα οποία και  βάζουν τον κάθε πελάτη πολίτη σε μια καθημερινότητα κατανόησης πραγμάτων που σχετίζονται με την επιλογή ενός συμβολαίου ιδιωτικής ασφάλισης.

Η ενημέρωση γίνεται μέσα από πολλές άμεσες και έμμεσες διαδικασίες οπότε είναι φυσικό ενίοτε να κυριαρχεί και το μπέρδεμα.

Όλα αυτά συντείνουν στην δημιουργία ομίχλης. Μια συνθήκη που δεν επιτρέπει αυτό που χρειάζεται η ιδιωτική ασφάλιση και είναι η καθαρότητα.

Συνεπώς ο κάθε συντελεστής εδώ θα πρέπει να εγκύψει αυτόνομα ή συλλογικά ώστε να υπάρξει σαφής εικόνα.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics