Η πανδημία αλλάζει συνήθειες, στάσεις και δραστηριότητες Έρευνα FOCUS BARI-Δικτύου IRIS σε 22 χώρες

 

Μεγάλη, διεθνής έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο IRIS σε 22 χώρες και στην Ελλάδα από την Focus Bari, έδειξε αλλαγές στις απόψεις και τις συνήθειες των καταναλωτών. Η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος, η ψυχαγωγία αλλά και η διατροφή βρίσκονται σε νέα θέση, πρακτική και προσανατολισμό στις επιλογές των πολιτών. Όπως καταδείχθηκε στην έρευνα :

  • Οι καταναλωτές έδωσαν περισσότερη βαρύτητα στην διατροφή και γενικότερα στο φαγητό μέσα και έξω από το σπίτι, απ’ ότι στην κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
  • Οι οικογένειες δέθηκαν περισσότερο, και ο ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις.
  • Παρά την αρκετά μεγάλη αναλογία εμβολιασμένων στις περισσότερες χώρες, ο κόσμος προτιμά να πηγαίνει σε υπαίθριες εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και χώρους εστίασης, απ’ ότι σε αντίστοιχα που γίνονται σε κλειστούς χώρους.
  • Πιθανά λόγω της πανδημίας, φαίνεται αυξημένο το ενδιαφέρον των ανθρώπων για βιωσιμότητα και προστασία του περιβάλλοντος.

 Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά την παρουσίαση της έρευνας με όλα τα στοιχεία από 22 χώρες εδώ

© INSURANCE EEA 2021. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics