Η συμβολή της τεχνολογίας στην πρακτική των πωλήσεων

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και τα όσα υποστηρικτικά αναφέρονται γι΄αυτήν από τους ειδικούς δε θα πρέπει να οδηγεί στην πλάνη ότι οι πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων θα γίνονται με κάποιο τρόπο αυτόματο και τεχνολογικό.  Δηλαδή η τεχνολογία δε μπορεί να πραγματοποιεί πωλήσεις χωρίς την αντίστοιχη ανθρώπινη υποστήριξη, χωρίς την απαραίτητη ανάλυση, χωρίς την τεκμηρίωση, χωρίς την εξήγηση, χωρίς την επαφή. Σαφώς και μπορεί η τεχνολογική εξέλιξη να διευκολύνει την διαδικασία διεκπεραίωσης της πώλησης, να στηρίξει τους πωλητές και να τους δώσει εργαλεία στα χέρια τους για να εργαστούν για να “τρέξουν” για να εξυπηρετηθούν και να υποστηρίξουν την προσωπική τους εργασία. Ακόμη και οι ιντερνετικές πωλήσεις των απλών ασφαλιστικών προϊόντων υποστηρίζονται από ανθρώπους με τους οποίους συνομιλούν οι ενδιαφερόμενοι ή και οι πελάτες. Ελάχιστες ή μηδαμινές είναι οι περιπτώσεις όπου δε μεσολαβεί η ανθρώπινη παρουσία, υποστήριξη, συνομιλία. Αυτό θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στους ενασχολούμενους με την ιδιωτική ασφάλιση και να καθοδηγήσει και την τεχνολογική παροχή που χρειάζεται πραγματικά και θα αποτελέσει εργαλείο στα χέρια του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Η υπερτεχνολογική πλαισίωση που δεν χρησιμοποιείται και δεν έχει απλότητα στην εφαρμογή της πιθανόν να μη βοηθήσει και να αποτρέψει τον χρήστη, κάτι που θα είναι εις βάρος του. Συνεπώς μέλημα των αρμοδίων είναι να δώσουν τα απαραίτητα χρηστικά εργαλεία στους ανθρώπους που ασχολούνται με τις πωλήσεις ώστε τελικά αυτοί να μπορέσουν να τα χρησιμοποιήσουν. Διότι και οι μεγαλύτεροι αυτοματισμοί έχουν ανθρώπους που τους στηρίζουν από κοντά ή από μακριά.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics