Οι συνέπειες της προεκλογικής περιόδου στην αγορά, Γ. Χατζηθεοδοσίου στα «Νέα Σαββατοκύριακο»

Σε μία αγορά που παλεύει να ανακάμψει, μόνο ωφέλιμο δεν είναι το κλίμα που επικρατεί αυτή την στιγμή. Οι πολιτικές εντάσεις, το αίσθημα αβεβαιότητας και ο φόβος μίας παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου είναι ανασταλτικοί παράγοντες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Η εμπειρία μάς έχει διδάξει ότι πάντα λίγο πριν από τις εκλογές, μειώνεται η κατανάλωση, «παγώνουν» οι μεταρρυθμίσεις και όλοι περιμένουν τη διαμόρφωση του νέου πολιτικού σκηνικού. Δυστυχώς όμως τώρα δεν υπάρχει η πολυτέλεια της αναμονής και κάθε μέρα που περνά είναι κρίσιμη για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.
Τα κόμματα οφείλουν να καταλάβουν ότι τώρα απαιτείται περισσότερο από ποτέ μία ευρύτερη συνεργασία για να ξεπεράσει η χώρα τον σκόπελο της κρίσης. Η προσδοκία της αγοράς είναι να υπάρξουν επιτέλους λύσεις σε θέματα όπως υπερφορολόγηση, ληξιπρόθεσμες οφειλές, προσέλκυση επενδύσεων. Όσο όμως καθυστερούμε και μένουμε εγκλωβισμένοι στην εσωστρέφεια και την προσπάθεια επίτευξης μικροκομματικών συμφερόντων, τόσο περισσότερο κινδυνεύουμε να χάσουμε οριστικά το τρένο της ανάπτυξης.
© INSURANCE EEA 2025. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics