Η σκληρή πραγματικότητα των πωλήσεων στην ασφάλιση

Οι αλλαγές πολλές στην προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων. Και τα μηνύματα πολλαπλά. Ολα δείχνουν ότι το ασφαλιστικό προϊόν -τα προγράμματα- εμφανίζονται πλέον με μορφή καταιγίδας στο διαδίκτυο, στο viber, στα ποικίλα παλαιά και αναφυόμενα ηλεκτρονικά. Επίσης εμφανίζονται και με άλλη μορφή σε υαλοκαθαριστήρες αυτοκινήτων, σε κουτιά γραμματοκιβωτίων, σε μεγάλα καταστήματα λιανεμπορίου και αλλού… Σε όλα αυτά τα σηεμία πώλησης πρωταγωνιστεί η “ευκαιρία” η καλή τιμή, η σωστή ενημέρωση και άλλα πολλά. Επιρόσθετα υπάρχει και μια άλλη εκδοχή στην παρατηρούμενη υπερ-έκθεσης των ασφαλιστικών ενημερώσεων. Υπάρχει αυτή της  προσφορά “πακέτ” όπου όταν είσαι πελάτης ή αγοραστής αυτής της υπηρεσίες ή αυτού του καταστήματος τότε διασφαλίζεις και σε προνομιακή τιμή ένα ασφαλιστήριο.  Να μια επιπλέον εκδοχή όπου η ασφάλιση μέσα από συνέργειες, ειδικές συνθήκες, ή διάφορες άλλες υποστάσεις πωλείται από άλλες δραστηριότητες πέραν της αμιγούς ασφαλιστικής διαμεσολαβητικής.  Το περιβάλλον που διαμορφώνεται άλλοτε στο πλαίσιο της ελαστικοποίησης των νομοθετικών παρεμβάσεων, άλλοτε στο  πλαίσιο της ευρωπαϊκής προσπάθειας να λειτουργήσουν “ελεύθερα αλλά υπό περιορισμούς και προυποθέσεις” οι αγορές, δημιουργεί μαι κατάσταση στην οποία οι επαγγελματίες καλούνται να εργαστούν. Καλούνται να δείξουν την διαφορά τους και να προσδιορίσουν την εργασία τους. Το σημαντικότερο όμως είναι να μην πέσουν στην δίνη του νέου περιβάλλοντος υκοκύπτοντας σε διαδικασίες που δεν αρμόζουν με την φύση του επαγγέλματος. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι πολίτες προτιμούν και πράττουν έτσι- να αγοράζουν ασφάλειες μέσα από την φυσική παρουσία και τηνπρόταση ενός επαγγελματία.  Η νέα εποχή απαιτεί σταθερά βήματα και όχι  μάχες χωρίς αιτία.

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics