ΙΧΟΣ: Εξεύρεση Ιδανικών Πελατών

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών διοργανώνει στις 4 Απριλίου μία ημερίδα με θέμα την «Εξεύρεση ιδανικών πελατών», όπου θα παρουσιαστεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική εξεύρεσης υποψήφιων πελατών

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών διοργανώνει στις 4 Απριλίου μία ημερίδα με θέμα την «Εξεύρεση ιδανικών πελατών», όπου θα παρουσιαστεί μία ολοκληρωμένη στρατηγική εξεύρεσης υποψήφιων πελατών, διείσδυσης σε αγορές υψηλών εισοδημάτων και επιχειρηματιών, αλλά και τήρησης αρχείου πελατών βάσει του personal branding strategy. Eπίσης θα παρουσιαστούν τρόποι αξιοποίησης του διαδικτύου για την εξεύρεση πελατών.

Αναλυτικά η ημερίδα αυτή περιλαμβάνει την εξής θεματολογία:

• Τι έχει αλλάξει στη ζωτική διαδικασία της δραστηριότητας εξεύρεσης υποψήφιων πελατών στη νέα εποχή της ύφεσης – η εμπειρία της ελληνικής αγοράς – η αισιόδοξη προοπτική και η αξιoποίηση της ευκαιρίας.

• Ακριβής τρόπος υπολογισμού του αριθμού και της ποιότητας των υποψήφιων πελατών που χρειάζεται ο κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στη σημερινή εποχή, ώστε να μην απoκλίνει κανέναν μήνα από το στόχο του, εφαρμόζοντας την «εξίσωση παραγωγικής δραστηριότητας».

• 17 τρόποι εξεύρεσης πελατών. Κλασικοί τρόποι, που απαιτούν επικαιροποίηση κατά την εφαρμογή τους, για να λειτουργήσουν αποδοτικά σήμερα και νέοι εντελώς πρωτοποριακοί τρόποι εξεύρεσης και πιστοποίησης ποιότητας υποψήφιων πελατών.

• Αξιοποίηση διαδικτύου με στρατηγική social media marketing, e-mail marketing με δωρεάν εξειδικευμένα συστήματα, εξεύρεση μέσω συστημάτων δωρεάν τηλεδιάσκεψης (skype, oovoo και άλλα πιο εξειδικευμένα συστήματα).

• Αποτελεσματική τήρηση αρχείων «υποψήφιων πελατών», στους οποίους δεν ολοκληρώθηκε η πώληση· σε αυτόν τον τομέα πάσχει μεγάλο ποσοστό ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπως προέκυψε από σχετικές έρευνες του Ινστιτούτου.

• Personal Visibility Marketing υποψήφιων πελατών. Πώς και με ποια μέσα διατηρούμε την επαφή με τον υποψήφιο πελάτη. Στη σημερινή εποχή ο πελάτης έχει αυξημένη ασφαλιστική συνείδηση, καθώς η κοινωνική ασφάλιση έχει καταρρεύσει παντελώς. Αναβάλλει όμως την απόφαση, είτε λόγω οικονομικής στενότητας είτε λόγω αβεβαιότητας, που πηγάζει από το σύνθετο οικονομικό περιβάλλον της ύφεσης. Ο διαμεσολαβητής, που θα αξιοποιήσει την τεχνολογία για να διατηρήσει «στενή» επαφή με τρόπο «μη πωλησιακό» με τον υποψήφιο πελάτη, θα είναι αυτός που θα πολλαπλασιάσει την παραγωγή του, όταν η οικονομία θα αρχίσει να αναπτύσσεται ξανά, είτε για ψυχολογικούς είτε για πραγματικούς λόγους.

• Μηνιαίο – Εβδομαδιαίο – Ημερήσιο σύστημα εργασίας σχεδιασμού εξεύρεσης υποψήφιων πελατών, αρχειοθέτησης και κατηγοριοποίησης. Επίσης σύστημα καταγραφής ημερομηνιών «αξιοποίησης» μελλοντικών πωλησιακών ευκαιριών και personal visibility marketing

 Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πάρουν 2 e-book σχετικά με την εξεύρεση υποψήφιων πελατών και το σύστημα εργασίας. Επίσης τη θεωρία της «εξίσωσης παραγωγικής δραστηριότητας», καθώς και ένα e-book που αναφέρεται στη διαδικασία του content marketing για τα social media και το Personal Visibility Marketing.

Η εμπειρία του ΙΧΟΣ στη διεξαγωγή σχετικών σεμιναρίων στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι αδιαμφισβήτητη. Όλοι οι διαμεσολαβούντες – ακόμα και επιπέδου MDRT – αναγνωρίζουν πως ένα τέτοιο «σύστημα εργασίας», αν τηρηθεί με συνέπεια, λύνει μια για πάντα την υπ’ αριθμόν ένα πρόκληση που αντιμετωπίζει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής: την εξεύρεση υποψήφιων πελατών.

Πατήστε εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή

ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "PRESIDENT" Η ΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ " ΤΟΥ IXOSACADEMY

Η ημερίδα θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο "PRESIDENT" την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 στην αίθουσα ΕΥΡΩΠΗ.
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ 13.00
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 13.30 – 18.30

PRESIDENT HOTEL
Λ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ 43 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ 115 23
email : [email protected]
τηλ. 2106989000

Ακολουθεί το πρόγραμμα της ημερίδας και χάρτης για την τοποθεσία του ξενοδοχείου:

 

 

 

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics