Καταιγισμός ιντερνετικών -προτάσεων προσκλήσεων για ασφάλιση με κάθε τρόπο

Του Γιάννη Βερμισσώ

Το «ψάρεμα» πελατών με κάθε τρόπο συνεχίζεται με την ευκαιρία του καλοκαιριού από νεοφυείς εστιασμένους στις ιντερνετικές μεθόδους πωλητές ασφαλίσεων αλλά και παλαιότερους από μεγάλες εταιρείες που ακόιμα και τηλεφωνικά προτείνουν μια «καλή ασφάλιση».

Η χαώδης κατάσταση που δεν είναι πρωτοεμφανιζόμενη αλλά δείχνει να κορυφώνεται, εστιάζεται κυρίως στον καταιγισμό προτάσεων στο διαδίκτυο που δημιουργούν εντυπώσεις -χωρίς στοιχεία όπως το αντιλαμβανόμαστε- και επιχειρούν να κερδίσουν πελατεία νέα, ευκαιριακή, ή και να μετακινήσουν κάποιους από εκεί που βρίσκονται σε νέα χέρια.

Κέρδισε «κάτι», «ασφαλίσου άμεσα», με την ασφάλιση κερδίζεις και επιπλέον «αυτό» και αναρίθμητες άλλες ευφυείς μεθόδους που προσδοκούν ο καταναλωτής να δοκιμάσει να ενημερωθεί, να πάρει προσφορά, να δώσει την πινακίδα του οχήματός του. Το φαινόμενο δείχνει να είναι ισχυρό καθώς ο συγκεκριμένος και ισχνά αυξανόμενος αριθμός νέων οχημάτων οδηγεί στην διεκδίκηση με κάθε τρόπο πελατών από την μία «δεξαμενή» στην άλλη.

Όλα αυτά υπό μορφή νεφελώματος που ο καθένας μπορεί να θελήσει να ενημερωθεί είτε γιατί του «σερβίρεται» άμεσα, είτε διότι του φαίνεται συμφέρον είτε από απλή περιέργεια.

Σήμερα, ο καταναλωτής πολίτης συμμετέχει σε διαγωνισμούς, ασφαλίζεται «άμεσα», με το «μέτρο», ξεκινά τώρα την ασφάλιση του ανασφάλιστου, κερδίζει προνόμια και οφέλη και  με διάφορα άλλα σχετικά εντάσσεται σε μια διαδικασία που τον βάζει ενδεχομένως σε άγνωστα νερά -ιδιαιτέρως τους μεγαλύτερους- καθώς και η εξοικείωση των ελλήνων με το ίντερνετ αφορά κυρίως τις μικρότερες ηλικίες.

Βέβεια και οι τηλεφωνικές ενοχλήσεις είναι αρκετές μέσα από προσφορές που φυσικά περιλαμβάνουν και τις ασφαλίσεις. Γραφεία εταιρειών προτείνουν από το τηλέφωνο και σου ζητούν να αντιληφθείς-ενημερωθείς για τις μοναδικές προσφορές.

Αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να ελεγχθεί από κάθε αρμόδια πλευρά και να περιχαρακωθεί-προστατευθεί διαφορετικά ο καθένας θα κάνει ότι και όπως το σκέπτεται σε ένα προϊόν ευαίσθητο όπως της ιδιωτικής ασφάλισης.

© INSURANCE EEA 2024. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics