Μ. Δημητριάδη: Προτάσεις για την εκπροσώπηση του επαγγέλματος, την ανάδειξή του, τις σχέσεις με τις ασφαλιστικές και την ισορροπία της αγοράς

Συνέντευξη στον Γιάννη Βερμισσώ

Διαβλέπει το μέλλον των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών ευοίνωνο και εξηγεί τους λόγους, ενώ παράλληλα καταθέτει προτάσεις για ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της εκπροσώπησης του κλάδου, προτείνει τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης με τις ασφαλιστικές εταιρείες με στόχο τις καλύτερες παροχές στον ασφαλισμένο, θεωρεί αναγκαίο να επικρατήσει ισορροπία στα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, και θέλει να αναδειχθεί η πραγματική αξία και ο ουσιαστικός ρόλος του επαγγέλματος. Σε αυτούς τους άξονες περικλείονται οι απόψεις που καταθέτει στο insuranceeea η Μαρία Δημητριάδη πρόεδρος του Συλλόγου Ασφαλιστικών Πρακτόρων Αττικής και ΓΓ της ΠΟΑΔ.

Ειδικότερα και κατά θεματική ενότητα των όσων προαναφέραμε η κυρία Δημητριάδη αναφέρει τα εξής:

 Πως βλέπετε το μέλλον της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης;

ΑΠ.  Πιστεύω βαθιά ότι το μέλλον της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και αναφέρομαι στους Επαγγελματίες Συναδέλφους μου, σε όποια κατηγορία και αν ανήκουν, παρά τις παρούσες δυσκολίες θα αποδειχθεί ευοίωνο.

Η Πανδημία, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η κλιματική αλλαγή διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση του τοπίου της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.

Ξεκινώντας από τις πρόσφατες υγειονομικές εξελίξεις και μιλώ για την εμφάνιση του covid19, που εξελίχθηκε και χαρακτηρίστηκε από τον ΠΟΥ  ως «πανδημία», ανέδειξε την αδυναμία των κυβερνήσεων και των υγειονομικών συστημάτων ακόμα και σε πολύ περισσότερο προηγμένες  οικονομικά και κοινωνικά ευρωπαϊκές  χώρες, να ανταποκριθούν σε ακραίες συνθήκες.  Αυτά τα κενά και τις αδυναμίες έρχεται να αντιμετωπίσει η Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας προσφέροντας ταυτόχρονα το αίσθημα ασφάλειας που χρειάζεται η κοινωνία μας.

Παράλληλα, η ταχύτατα αυξανόμενη χρήση των ψηφιακών μέσων από τους πολίτες, τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις σε σημαντικούς τομείς δραστηριοτήτων όπως τράπεζες, υγεία, υπηρεσίες, μεταποίηση, τουρισμό, αποδείχθηκε επιβεβλημένη ως το μοναδικό μέσο επικοινωνίας και εργασίας εν μέσω πανδημίας. Η ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η τηλεργασία,  οι ηλεκτρονικές συναλλαγές εν γένει κα. δημιούργησαν μεγαλύτερη ανάγκη για την προστασία των χρηστών μέσα στον κυβερνοχώρο (cyber).

Από την άλλη μεριά οι επιδεινούμενες κλιματολογικές συνθήκες, είναι νωπές οι μνήμες στην χώρα μας από τις πυρκαγιές του Αυγούστου και πολύ περισσότερο από την απώλεια πρώτα ανθρώπων και στην συνέχεια περιουσιών στο Μάτι, ή και τις πλημμύρες στην Μάνδρα, απέδειξαν με τον πιο σκληρό τρόπο ότι τα επιδόματα δεν μπορούν να συμβάλουν αποτελεσματικά στην αποζημίωση σε περίπτωση έλευσης του κινδύνου. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε χιλιάδες επιχειρήματα για την Ασφάλιση της Περιουσίας αλλά οι μεγάλες καταστροφές που βιώσαμε στην χώρα μας και στέρησαν από τους συμπολίτες μας τις περιουσίες τους, τις επιχειρήσεις τους και δυστυχώς τους αγαπημένους τους είναι η πιο περίτρανη απόδειξη ότι η προστασία της περιουσίας των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων και βεβαίως της ανθρώπινης ζωής από τον ίδιο τον πολίτη και για τον πολίτη είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη.

Πως μπορεί να έλθει η αύξηση των εργασιών ενός επαγγελματία. Υπάρχει σήμερα κάτι που σας προβληματίζει;

 ΑΠ.  Πέραν από τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες, που χρειάζεται να διαθέτει διαχρονικά ο Επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής με προβληματίζει έντονα η έλλειψη ισονομίας μεταξύ των  Καναλιών που προωθούν Ασφαλιστικά Προϊόντα όπως επίσης και η εσωστρέφεια του Κλάδου.

Η άποψή σας για την εκπροσώπηση του κλάδου σήμερα και ποια η πρότασή σας για το μέλλον;

 ΑΠ. Πιστεύω, ότι η εκπροσώπηση στο σύνολο της, χωρίς να αφαιρώ τον εαυτό μου γιατί αποτελώ μέρος της,   από τις θέσεις που οι Συνάδελφοι με ψήφισαν να τους εκπροσωπώ, χρειάζεται να αντιληφθεί την αναγκαιότητα ριζικών αλλαγών στον τρόπο που λειτουργούμε.

Οφείλουμε  να είμαστε κύριοι συνομιλητές με τους Φορείς και να συνδιαμορφώνουμε την αυριανή ημέρα.

Πως ?? Καταθέτοντας στο τραπέζι πλήρως  τεκμηριωμένα αιτήματα προτείνοντας &  ολοκληρωμένες προτάσεις για την επίλυση των θεμάτων που αντιμετωπίζουμε στο Επάγγελμα μας.

Τι προτείνετε στις Ασφαλιστικές Εταιρείες σχετικά με τον κλάδο και την διευκόλυνση των εργασιών του;

ΑΠ.  Να μιλάμε την ίδια γλώσσα. Με απλά λόγια, χρειάζεται να ορίσουμε  ως κοινή αφετηρία τον κοινό μας στόχο που είναι αναμφίβολα ο Ασφαλισμένος και πιο σωστά ο ορθά Ασφαλισμένος.

Μια ελεύθερη σκέψη σας, ένα όραμα μια προοπτική για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

ΑΠ.  Το 1984 ήταν η πρώτη μου επαφή με τον μαγικό κόσμο των Ασφαλειών, είχα την τύχη να γνωρίσω και να μαθητεύσω κοντά σε «Ασφαλιστές»  με όραμα και αγάπη για την δουλεία μας όπως ο Αλέξανδρος Ταμπουράς, ο Στέλιος Τόκας, ο Πάνος Μινέττας, και στην συνέχεια ως ελεύθερος συνεργάτης, με πολλούς νεότερους Συναδέλφους μου.

Σήμερα 37 χρόνια μετά έχοντας την Τρίτη γενιά στην Εταιρεία μας, φέρνω στην μνήμη μου τις όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές της επαγγελματικής μου πορείας και μοιράζομαι μαζί σας το συμπέρασμά μου… Χωρίς αγάπη για την δουλειά μας και σεβασμό στον Ασφαλισμένο από τον πιο μικρό έως τον μεγαλύτερο, δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Χωρίς μικρούς ή μεγάλους στόχους δεν θα γίνουμε καλύτεροι επαγγελματίες.

Κλείνοντας, εύχομαι να αναδειχθεί η πραγματική Αξία και ο ρόλος του Επαγγέλματος μας. Ο  Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να βρίσκεται στο πλευρό του Ασφαλισμένου ως Συνοδοιπόρος σε κάθε του βήμα και Σύμβουλος σε κάθε του ανάγκη.

© INSURANCE EEA 2022. All rights Reserved.
Designed by RDC Informatics